torstai 11. elokuuta 2016

Muna, jota ilman en enää voi olla!

Ja mistäpä muustakaan olisi kyse kuin meikkimunasta ja tarkemmin ottaen BeautyBlenderistä. Muutamia dupejakin olen testannut, mutta aikalailla taidan kuitenkin alkuperäisen kannalle kallistumaan.. Isomman BeautyBlenderin lisäksi olen nykyisin ottanut meikkirutiiniini mukaan myös Micro Minin, joka on ihan super silmänalusilla ja muissa ahtaammissa paikoissa. Meikkimunat ovat varmasti kaikille jo tuttu juttu ja olen näistä itsekin aiemmin postaillut (aiempia postauksia löytyy täältä), mutta Micro Ministä en kovinkaan paljoa ole postauksia nähnyt, joten ajattelin nyt vielä vähintään tämän postauksen verran näitä verrattomia munia blogissani käsitellä :D

Lisäksi minulla on kerrankin kaksi kappaletta molempia malleja, joten voin esittää teille vertailut munista kosteana ja kuivana:


Vasemmalla kuivat kappaleet ja oikealla kostutetut.


Yllä olevasta kuvasta näkee vielä vähän paremmin kokoeron kuivan ja kostean meikkimunan välillä. (Kostutetut ovat myös minulla olleet jo jonkun tovin käytössä, kuten ehkä noista jo alkaa nähdäkin :D)


Micro Minejä tulee tosiaan pakkauksessa kaksi kappaletta. Alkuun käytin näitä hetken ja hylkäsin sitten joksikin toviksi kunnes nyt sitten olen ottanut uudelleen käyttöön ja ihastunut ikihyviksi; enää en osaa oikein olla ilman. Tämä on tosiaan todella kätevä pieniin nurkkiin ja alueisiin, joten suosittelen ehdottomasti hankkimaan!


Yllä vielä vertailua tuosta alkuperäisestä meikkimunasta kuivana ja kosteana. Tuon oikeanpuolimmaisen muuten heitin tämän kuvauksen jälkeen menemään, sen verran nuhjaantunut ja pitkään se käytössä olikin ollut - jos kiinnostaa niin myöhemmin tulee vielä homepostausta tuohon liittyen ;)

Itsehän levitän tosiaan kostealla meikkimunalla meikkivoiteen ja peitevoiteen lisäksi myös puuterin - tällä saa mielestäni puuterin (niin irto- kuin kivipuuterinkin) kasvoille levitettyä niin että lopputulos on melkoisen luonnollinen. Lisäksi käytän meikkimunaa myös nestemäisten/voidemaisten poskipunien/highlightereiden tms. levitykseen - näitä tosin harvemmin tulee käytettyä.


Löytyykö sinulta BeautyBlendereitä ja/tai muita meikkimunia?


Toinen pinkki BeautyBlender saatu blogiyhteistyönä, loput itse hankittuja.

10 kommenttia:

  1. Löytyy, enkä voi enää olla ilman! <3

    VastaaPoista
  2. Tätä voisin testata kyllä! Pitkään olen arponut tämän hankkimista. Etenkin on mietityttänyt se, että kannattaako sijoittaa alkuperäiseen vai sama ostaa edullisempi feikki... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omien käyttökokemusten perusteella itse taidan kallistua jatkossa alkuperäisen puoleen :)

      Poista
  3. Mä en vaan ole päässyt näiden maailmaan :P Kyllähän nämä ovat näppäriä, mutta koen ne vaan jotenkin vaivalloisiksi. Nopeammin pääsen sormilla tai tavan siveltimellä :D Lisäksi materiaaliherkkänä mua kutittaa se valkoisen BB:n materiaali :D Se siis tuntuu superlonilta, mitä en oikein pysty käsittelemään ilman hysteriakohtausta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin kesti hetken lämmetä näille, mutta nykyisin ehdottomasti suosin meikkimunaa meikkivoiteen levitykseen yksinkertaisesti koska sillä saan parhaimman lopputuloksen :)

      Poista
  4. Miulla on alkuperäinen ja sitten löytyy ainakin W7 :D Avoninkin vastaava pyöri jossain vaiheessa, mutta en kyllä muista mihin sen olen sujauttanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko ne W7 ja Avon minkälaisia verrattuna tuohon alkuperäiseen?

      Poista
  5. En käytä meikkimunia. Yhtä kokeilin, mutta totesin, että vanha tuttu tapa eli omat räpylät toimivat minulla parhaiten;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus uudelleen kokeileminen saattaa saada mielen muuttumaan ;D

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

In woman

Olen jo melkoisen monta näistä La Riven tuoksuista esitellyt täällä ja, koska julkaisut saavat sen verran katselukertoja osakseen, arvelisin...

Luetuimmat