lauantai 13. elokuuta 2016

Outoa, perin kummallista...



”Koska muutkin niin minäkin” eli olen näitä outouksia muiden blogeista lueskellut ja koska olen ne kokenut hauskoiksi niin ajattelin yrittää nyt itsekin sitten vuorostani teitä hauskuuttaa elikkäs olkaatten hyvät, minun ”outouteni”:
(eivät ole missään erityisessä järjestyksessä..)

Kävelen kaupungilla usein ”laput silmillä” eli kaveritkin saavat nenän eteen tulla heilumaan ennen kuin heidän noteeraan – älkää siis ottako itseenne jos en moikkaile, en vain yksinkertaisesti ole sattunut huomaamaan :D



Inhoan myöhästymistä yli kaiken joten olen oikeastaan aina ja kaikkialla etuajassa – joskus jopa reilustikin. Siinäpä sitä sitten odotellaan…

Aika ajoin minulle tulee vaiheita kun tarvitsen olla vain yksin omissa ajatuksissa tuijotellen tv:tä ja tietokoneruutua eli ts. välillä olen varsin antisosiaalinen yksilö :D (vastapainona tälle välillä ne seinät ahdistavat ja on PAKKO päästä ihmisten ilmoille..)

Rakastan dekkareita ja erilaisia rikossarjoja – mutta näissä ehdottomasti pahan on saatava ”palkkansa” eli jouduttava nalkkiin.



Elokuvissa on oltava onnellinen loppu tai se ei saa minun suosiotani.

Olen innostunut Pokemon GO –pelistä :D Mielestäni tämä on ihan superkeksintö, koska saa ihmiset oikeasti liikkumaan! Ihan niin koukussa en ole ettenkö esim. kaupungilla voisi kävellä ilman kännykkää kourassani.

Minulla tulee herkästi ”kerää koko sarja” –himotuksia ja näin ollen erinäisiä kosmetiikkavarastoja onkin tullut täydenneltyä, onneksi ajoittain saan myös polkaistua jarrun pohjaan ettei tämä lähde ihan lapasesta..

Minulla on järjestys kuinka esim. täytän astianpesukoneen, laitan pyykit kuivumaan ym. enkä kovin mielelläni anna mieheni ko.asioita hoitaa, koska hän tekee nuo asiat ”väärin” :D




Tunnistako itsesi jostakin minun kummallisuuksistani? :D

Kuvissa esiintyvät rakkaat meikkini xD

7 kommenttia:

  1. En varmasti annan miehen laittaa pyykkikonetta päälle tai pyykkejä kuivumaan. Rätkäisee vaan pyykit telineeseen eikä oikaise niitä yhtään! Tosi nättejä sitten kuivuttuaan...sama astioiden kaa, ihan väärässä paikassa kaikki :D
    Mä tykkään myös jännäreistä. Ennen luin jotain hömppää ja rakkausromaaneita vuosikaudet, nykyään vaan dekkareita. Samaten tykkään pohjoismaisista poliisijännäreistä, eilen tuli Dicte ja tänään Johan Falk :D

    VastaaPoista
  2. Ei miehiä pidä missään nimessä päästää pyykkien tai pyykkikoneen lähellekään. Aivan varmasti eksyy se tummanpunainen froteesukka valkopyykin sekaan ja muuta noin niin ku sinnepäin... "ei kai siinä nyt niin suurta vahinkoa tullut", "oikeneehan ne vaatteet kun silittää", "pitikö tää pestä 30:ssä, mää ihan luulin, että kaikki vaan samalla kertaa 90:ssä(!)", "oho, on tainnut jäädä paperinenäliina johonkin housuntaskuun"....

    VastaaPoista
  3. Mää oon kans aina etuajassa joka paikassa. Joo ja mies laittaa pyykit ihan väärin kuivumaan... :D

    VastaaPoista
  4. Mä olen kanssa aina ajoissa, ja jos jostain syystä en ole, niin sitten siitä tulee itselle hirveän huono omatunto :D

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

In woman

Olen jo melkoisen monta näistä La Riven tuoksuista esitellyt täällä ja, koska julkaisut saavat sen verran katselukertoja osakseen, arvelisin...

Luetuimmat