maanantai 1. maaliskuuta 2021

Ultra Hyaluronic

saatu ilmaistuote
*)mainoslinkki

Tänään esittelyssä oleva tuote soveltuu kaikille ihotyypeille ja yhtälailla naisille kuin miehillekin. Minun silmääni ainakin pakkaus on sen verran yksinkertainen ja unisex, että soveltuisi hyvin miehenkin kylpyhuoneen kaappiin.


on yönaamio, joka lupaa antaa iholle lisäkosteutusta, parantaa ihon hyvinvointia ja tehdä siitä pehmeän. Voi käyttää ihon tarpeen mukaan joka ilta tai muutamana iltana viikossa. Geelimäisen kevyt koostumus, joka imeytyy ihoon tehokkaasti.

Ihanan raikas geelimäinen tuote, joka olisi ehkä omalla ihollani parhaimmillaan kesällä. Olen kuitenkin käyttänyt nyt talvella buustaten ihonhoitoa lisäksi kasvoöljyillä. Kannattaa huomioida tämän (kuten monien muidenkin aasialaisten tuotteiden kohdalla) pakkauksen koko eli tämähän on todella edullinen tuote kokoonsa nähden ja vieläpä riittoisaa!


Käytätkö sinä talvisin geelimäisiä tuotteita vai jäävätkö ne käyttöön enemmänkin kesäisin?

7 kommenttia:

  1. En kyllä varmaan osaisi olla yöllä naamiolla.Mutta mielenkiintoinen tuote kuitenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen tätä ihan samaan tapaan käyttänyt kuin yövoidettakin :D

      Poista
  2. Mulla on ollut näitä tuotteita ja tykkäsin ihan kauheasti :)

    VastaaPoista
  3. Vaikuttaapa kiinnostavalta, tätä haluaisin kokeilla!
    Johanna

    VastaaPoista
  4. Mulla on niin kuiva iho, etten vielä oo löytänyt yhtään geelimäistä tuotetta, joka kosteuttaa tarpeeksi. Mulla onkin ne harvat ja hyvät tuotteet ollut käytössä vuosia.

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat