torstai 31. maaliskuuta 2016

UDEPP x4

Sain muistaakseni Urban Decay Naked3-paletin mukana näytesetin kaikista neljästä Urban Decayn Eyeshadow Primerista, näistähän tuo Original on itselläni käytössä ollut vuoden verran ja olen siihen totaalisen rakastunut - edelleenkin.

 Nämä tulivat siis pussinäytteinä ja itsehän toki menin sitten kolme näistä avaamaan, koska pitihän ne saada kokeilla - ja sitten unohdin nämä laatikon pohjalle. Lopputulos siis oli arvattavissa; loput olivat kuivahtaneet pusseihin eivätkä ole enää käyttökelpoisia, voihan rähmäkäpälä!

No sain näistä sen verran irti, että esittelen nyt tässä millaiset sävyerot tuotteilla on.
(Huom. Olen siis kädelle näitä varsin reilusti pyyhkäissyt enkä häivytellyt ollenkaan, näin voimakkaasti nämä eivät tokikaan luomilta erotu.)


Järjestys: Minor Sin, Anti-age, Eden ja Original.
Minor Sin tuo siis meikinpohjustuksen lisäksi hohtoa.
 Anti-age on nimensä mukaisesti ikääntyvälle iholle suunnattu, sen luvataan myös parantavan ihonsävyä ja kuntoa.. 
Eden antaa mattaisen ja peittävän pohjustuksen. 
Original sopii kaikille ihonsävyille ja kuivuu huomaamattomaksi.


Jos muitakin blogeja olette lukeneet niin on ehkä sattunut vastaan se ettei näitä muita versioita pidetä ihan Originalin veroisina ja täytyy sanoa, että itse olen samaa mieltä. Anti-age ja Eden eivät ole ollenkaan minun juttuni, Minor Sin voisi ehkä tuon hohteen vuoksi olla ihan hauska.. Mutta enköhän minä jatkossakin tuossa Original-versiossa pysyttele. :)



Onko sinulle UDEPP tuttu tuote tai tuleeko ylipäätään käytettyä silmämeikinpohjustajaa?

4 kommenttia:

  1. Mä en ole käyttänyt kuin Originalia, Narsin jälkeen suosikkiprimerini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Original onkin ehdottomasti paras :) Narsin pohjustajaakin olen kuullut kovasti kehuttavan, mutta sitä on tänne Suomeen vain hieman hankala saada, muutoin olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla :)

      Poista
  2. Yksi näistä on mun ostoslistalla. Ehkäpä jo ensi kuussa... Varmaankin otan tuon Originalin =)

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Cien Sun

Lidliin on tullut heidän Cien-merkilleen taas aurinkovoiteet valikoimiin. Itse en muista näitä aiemmin testanneeni, mutta nyt nappasin yhden...

Luetuimmat