keskiviikko 31. lokakuuta 2018

The Cali Contour

Syyskuun lopulla bongasin Kicksin sivuilta tarjouksen, jota en vain voinut ohittaa; tuote, josta olin mielenkiinnolla lueskellut arvosteluja puoleenhintaan!!

/sis.mainoslinkkejä/


on meikkipaletti, josta löytyy kuusi sävyä, joilla luoda kasvoille niin varjostusta kuin hehkuakin. Yleensä ongelma tämänkaltaisissa paleteissa on itselläni ollut se, että niissä sävyt ovat auttamatta minulle liian tummia, mutta tämän kohdalla olin lukenut paljon kiitosta siitä, että sävyt sopivat nimenomaan vaaleammalle iholle - näin ollen tokikaan paletti ei ole ideaali mikäli ihossasi on enemmän sävyä.


Ensinnäkin paletti on todella näppärän kokoinen ja kovaa pahvia, joten tämä on helppo ottaa reissuun mukaan.


Paletista löytyy tosiaan kuusi sävyä; varjostussävy, kolme highlighteria (matta sekä kaksi hohtavaa), aurinkopuuteri sekä poskipuna.


Sävyt paletissa tosiaan ovat myös tälle kalkkilaivan kapteenille sopivat eli voin suositella tätä lämpimästi kaikille vaaleampi hipiäisille! Tämä on ehdoton on-the-go palettini jatkossa.


Joko sinulta löytyy tämä kyseinen paletti?

9 kommenttia:

  1. Mua harmittaa vieläkin, että tää oli ehditty myymään loppuun just silloin tarjouksen aikaan, olin liian hidas oman tilaukseni kanssa :D Mä en yleensä innostu tällasista kasvopaleteista, kun yleensä niissä on aina myös vääriä sävyjä, mutta tää oli niin hyvässä tarjouksessa silloin, että ehdottomasti olisin halunnut tän :) Seuraavaa tarjousta siis odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmillista, toivottavasti tulee vielä joskus uudelleen tarjoukseen :)

      Poista
  2. Ihania maanläheisiä värejä. Täytyy laittaa joululahjalistaan muhimaan tämä kaunis meikkipaletti. Sä osaat kyllä niin kivasti esitellä näitä meikki tuotteita. Kiitos sinulle.

    VastaaPoista
  3. Tämä on ihana, mun mielestä paras varjostus- ja korostuspalettini <3

    VastaaPoista
  4. Tää paletti vaikuttaa ihan mun jutulta! :D En oikein tiedä, että miksen koskaan käy kicksissä, mutta selvästi pitäis! Sävyt näyttää todella kivoilta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraavan kerran ohikulkiessa pistäydy myymälässä - tai kurkkaa verkkokaupan puoli ;)

      Poista
  5. Todella kauniita sävyjä ja varmasti sopivat kuvien perusteella myös vaalealle iholle!

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat