lauantai 20. lokakuuta 2018

Hajuveteni / Avon Eve Elegance EdP

Avonilta saamani paketti sisälsi ihastuttavan tuoksuvan yllätyksen.

/pr-näyte/


Eve Elegance EdP (ovh 31€/50ml)
on tänä vuonna ilmestynyt kukkais-hedelmäinen tuoksu eli jo tämän perusteella voisin päätellä olevan jotain mistä voisin pitää.

Latvatuoksu: verigreippi, päärynä, jasmiinin terälehdet
Sydäntuoksu: keikarinkukka, magnolia, lumme
Pohjatuoksu: pihkaiset puut, persikkainen iho, myski
 
Minun nenääni minun iholtani tämä hetken asetuttuaan tuoksuu pehmeän kukkaiselle, ehkä tuota persikkaisuutta olen myös tuoksussa havaitsevani. Tuoksuna voisin itse käyttää tätä niin arkena kuin juhlassakin ja oikeastaan ihan kaikkina vuodenaikoinakin - ehkä eniten kuitenkin saattaisin mieltää tämän kevääseen sopivaksi? Tämä ei myöskään mielestäni identifioidu minkään tietyn ikäryhmän tuoksuksi vaan voisin kuvitella niin nuoremman kuin varttuneemmankin naisen tähän tykästyvän.
 
 
Minkä kategorian tuoksut vetoavat sinuun eniten?

8 kommenttia:

  1. Tuoksuton on paras mulle :) Olen tuoksuyliherkkä ja joistain tuoksuista tulen todella kipeäksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti tuoksuyliherkkyyskin kokoajan tuntuu vain yleistyvän :(

      Poista
  2. Juuri viikolla heittelin vanhoja hajuvesiä pois. Valitettavasti juri Avonin, Oriflamen yms. tuoksut ei vaan nappaa mulle. Omaan nenään (ehkä hiukan snobisti) sopii kunnon parfyymit. Lancomet ja Diorit on mun lemppareita. ☺️ -Katta /Arki(paska)ruokaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus edullisemmatkin tuoksut saattavat yllättää varsin positiivisesti - voin myöntää itsekin jossain vaiheessa olleeni aika snobi tuoksujen suhteen ;D

      Poista
  3. Vasta löydettiin mun allaskaappiin piilotetut tuoksut. Mä olin keräillyt näemmä Burberryjä. Kuulostaa raikkaalle tuo tuoksu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Burberryn tuoksuja ei olekaan hetkeen tullut itsellä tuoksuteltua.. :)

      Poista
  4. Itse tykkään eniten aika makeista tuoksuista ja myskistä :)

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Mitä pakata mukaan?

Loma lähestyy hurjaa vauhtia ja olen jo tässä aloitellutkin meidän pakkailuja. Ja jo paljon ennakkoon tein itselleni pakkauslistaa, mitä kai...

Luetuimmat