sunnuntai 21. lokakuuta 2018

It's Finally Here!

Sain viimeinkin pari päivää sitten käsiini jotain mitä olin odottanut jo kauan; ensimmäisen joulukalenterini!

/pr-näyte, sis.mainoslinkkejä/


Lookfantasticin joulukalenteri (ovh 190€, arvo 325€) on ollut julkaisemisestaan asti suosituimpien joulukalentereiden joukossa - ellei peräti ole ollut suosituin. Itse olen monena vuonna pohtinut hankintaa, mutta koska en ole päätöstä tehnyt tarpeeksi ajoissa niin olen jäänyt nuolemaan näppejä. Tänä vuonna sain kalenterin pr-näytteenä ja voitte kuvitella kuinka tulisilla kivillä on oltu tätä odotellessa - ja sitten kun tämä vihdoin saapui niin olin kuin lapsi karkkikaupassa xD Nyt sitten pitäisi malttaa odottaa sinne joulukuun alkuun ennenkuin luukkuja pääsee aukomaan..


Sitä en vielä tiedä jääkö tämä kenties jopa ainoaksi joulukalenterikseni vai tulenko hankkimaan vielä jotain muuta - ja jos hankin niin onko se muu kenties muuta kuin kosmetiikkaa? Olen yrittänyt luetteloida bongaamiani joulukalentereita niin itseni kuin teidänkin avuksi ylös, tuolta on helppo hintavertailuakin tehdä ;) (Vinkkaa jos (kun) tuolta jotain uupuu!)

Joko sinulta löytyy joulukalenteri (tai kenties useampikin ;)) vai meinasitko pärjätä ilman?

12 kommenttia:

  1. Mietippä. Kohta sinulla on edessä mua joulukalenterin hankinta lapsellekin. 😊 Se on ikuinen suo! Enää ei meillä tarvi lego- tai littlest pet shop -kalentereita hankkia. Nyt on karkkikalenterit pop. Ja ikuinen mummon yllätyskalenteri! ❤️ -Katta /Arki(paska)ruokaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö kun mä odotan sitä itseasiassa innolla xD Oon jo pohtinut, että voisin toteuttaa sen täyttämällä luukut itse - meilläkin itseasiassa lapsuudessa oli sellainen joulukalenteri, joka oli ehdottomasti vielä mieluisampi kuin perinteinen suklaakalenteri ;D

      Poista
  2. Jännityksellä odotan mitä tämän sisältä paljastuu, oon koittanut olla spoilaantumatta. 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kurkkasin sisältöä silloin joskus kuukausi sitten, mutta olen autuaasti unohtanut sisällön :D

      Poista
  3. Minulla on muutamana vuonna ollut Lookfantasticin kalenteri, ja se tuntuu tuotteiden puolesta hiukan toistavan itseään. Hankin siis tänä vuonna Glossyboxin kalenterin, jota ei valitettavasti toimiteta Suomeen, eli tilasin sen UK:n osoitteeseeni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se voi olla jos useampana vuonna kalenteri ollut ja vielä päälle tulee kauneusboxi, tämän vuoden sisällön muistelisin olleen sellainen, että olisin itsekin tämän tilaukseen nyt vihdoin laittanut (olen siis totaalisesti unohtanut mitä kalenterissa on tulossa xD)

      Poista
  4. Tuo on kyllä legendaarinen kalenteri. Olisipa mukava joskus saada tuo itsellenikin. Hinta on kuitenkin sen verran suolainen, etten ole raskinut panostaa.

    Viime vuonna minulla ole alesta bongattu Lumenen kalenteri, josta pidin kovasti. Ehkä tänä vuonna Essie, kun olen kynsilakkafani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisihan sitä myös vinkata, että tämä olisi hyvä lahjavinkki ;)

      Poista
  5. Kiitos kalenterivinkeistä! Minkäköhän sitä valitsisi....

    VastaaPoista
  6. What? Oikeasti ensimmäinen joulukalenterisi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiesin toki tämän tulosta jo viime kuun puolella :D En nyt muista sainkohan kenties viime vuonna jopa tätä vuotta myöhemmin ensimmäisen kalenterin käsiini..

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat