sunnuntai 7. lokakuuta 2018

Energiaa!

Rakastan erilaisia ihon tehohoitoja, joten näitä tulee varsin ahkerasti testailtua. Naamioita minulle on kertynyt valtava määrä, mutta silti en voinut olla lisäämättä tätä tilaukseeni mukaan..

/sis.mainoslinkkejä/


lupaa kirkastaa samen ja väsyneen ihon samalla antaen sille kaunista, luonnollista hehkua. On oikea ihon pikakaunistaja syväraviten ja virkistäen sitä. Tehoaineina naamiossa on mm. siperian ginseng sekä käsin poimittu arktinen pihlaja. Naamiolta löytyy myös luonnonkosmetiikan ICEA-sertifikaatti.

Tuotetta suositellaan käytettäväksi kaksi kertaa viikossa, vaikutusaika 15 minuuttia. 


Tämä on kerrassaan ihana hemmotteluhoito kasvoille - virkisti kummasti myös heinäkuun helteissä ;D Itse pyrin naamioita käyttämään pari kertaa viikossa, mutta täytyy myöntää, että harvemmin tulee peräkkäisinä kertoina samaan naamioon tartuttua.


Kuin usein sinä hemmottelet kasvojesi ihoa ja samalla itseäsi naamioilla?

10 kommenttia:

  1. Mulla on kerran viikossa hemmottelupäivä, jolloin teen hius- ja kasvonaamiot. Ihan paras hetki viikosta ❤️

    VastaaPoista
  2. Naamiot ovat ihania ja itse pyrin käyttämään niitä säännöllisesti. Natura Siberican tuotteista olen kuullut muualtakin pelkkaa hyvää joten kiitos vinkistä. Tämä menee kokeiluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin vasta muutamia ehtinyt testailla, mutta ei jää testailut tähän :)

      Poista
  3. Tää on tosi kiva naamio, oon muutenkin löytänyt viime aikoina Natura Sibericalta kivoja juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne pari mitä olen itsekin ehtinyt testailla ovat kyllä todella hyviä :)

      Poista
  4. Natura Siberican tuotteet ovatkin mua kiinnostaneet jo pidempään, postaahan näistä lisää! ;)

    VastaaPoista
  5. Näistä olen kuullut hyvää. Naamiot kuuluvat kaunesrutiineihin ja olenkin löytänyt itselleni luottonaamiot esim. Madaralta ja Whamisalta.

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Cien Sun

Lidliin on tullut heidän Cien-merkilleen taas aurinkovoiteet valikoimiin. Itse en muista näitä aiemmin testanneeni, mutta nyt nappasin yhden...

Luetuimmat