maanantai 29. kesäkuuta 2015

Urban Decay silmämeikinpohjustaja

Kirjoittelin tänne tuossa maaliskuussa, että olin tullut ostaneeksi kulttimaineeseenkin nousseen Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original - silmämeikinpohjustuksen. Nyt kun se on muutaman kuukauden kerennyt olla ahkerassa käytössä niin ajattelin kirjailla tänne kokemuksiani..

Ihan alkuun täytyy myöntää, että olin ehkä jopa hieman skeptinen tuotteen toimivuuden suhteen ainakin omalla kohdallani. Jotenkin ajattelin, että onkohan tämä nyt kuitenkaan ihan välttämätön tuote itselleni, luomivärit kun on (toki luomiväristä riippuen..) ihan kohtuudella kestäneet luomillani.. Mutta tämä oli taas niitä ostoksia kun olin blogeista hehkutuksia lukenut = pakko ostaa itsellekin kokeiluun.. :D

Käytin alussa siis tuotetta vähän sellaisella kokeillaan-nyt-kun-kerran-hankittiin -fiiliksellä.. Tosiaankin yleensä ottaen olen kokenut luomivärien pysyneen luomillani kohtuullisen hyvin lukuunottamatta ääriolosuhteita, nyt kuitenkin tätä testatessa tajusin kuinka väärässä olenkaan loppujen lopuksi ollut! Muutamana päivänä kun tuote on käytöstä unohtunut niin viimeistään kotona olen huomannut luomivärien kasaantumisen luomivakoon - monesti jopa jo heti töihin tullessa (ainakin jos olen yhtään pidemmän matkan polkenut pyörällä saati, että ilma olisi ollut hieman kosteahkoa..)! Primerin ollessa pohjalla silmämeikki pysyy hyvänä JOPA RANKKASATEESSA PYÖRÄLLÄ POLKIESSA - kyllä, tämä tuli ihan äskettäin testatuksi!

Mitäkö siis olen mieltä? No ihan mieletön tuote, jota ilman en jatkossa voi elää!! Olen aikoinaan kyllä luomivärinpohjustuksia testaillut jossain määrin, mutta liekkö silloin nuorempana ollut ettei ole varsinaista eroa pohjustuksen käytön jälkeen huomannut kun sille ei silloin ole tarvetta ollut..? Mutta siis mikäli ko.tuote ei ole sinulle tuttu ja yhtään epäilet luomivärien keston suhteen (tai vaikket edes epäilisi, niinkuin en minäkään..) niin suosittelen tämän ihmeaineen testaamista - tulet takuulla huomaamaan eron :)

P.s. UD:han on tässä lähiaikoina tulossa Suomenkin markkinoille, saas nähdä millaiset hinnat tulevat olemaan - ulkomaisista nettikaupoista ei siis välttämättä enää jatkossa UD:n tuotteita tarvitse tilailla ainakaan niiden ketkä ko.ostotapaa vierastavat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat