maanantai 28. tammikuuta 2019

Etanaseerumi

Ostin jo toissa kesänä elevenistä etanaseerumia sisältävän hoitonesteen, jonka vasta nyt tänä kesänä korkkasin käyttöön..

/sis.mainoslinkkejä/


COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essenceä ei ole tällä hetkellä elevenin valikoimissa enkä tätä myöskään nopeasti katsoessani muistakaan suomenkielisistä verkkokaupoista löytänyt, joten en ole varma onko tuotetta enää saatavissa? Vinkatkaa mikäli jostain Euroopan sisällä toimivasta verkkokaupasta löydätte! Haluan nyt kuitenkin tuotteen teille esitellä, jos vaikka tähän jossain vielä törmää.


Nimessä esiintyvä luku 96 tulee siitä, että tuote sisältää 96% etanaseerumia. Ravinteikas etanaseerumi kosteuttaa, palauttaa iholle elinvoimaisuutta sekä korjaa ihoa. Sopii käytettäväksi aamuin-illoin kaikille ihotyypeille.


Vaikka tätä mainostetaan hoitonesteeksi, olen itse korvannut tällä seerumin. Koostumukseltaan tämä ei ole lainkaan vetistä vaan kuvaisin tätä jopa ehkä hieman sellaiseksi kuin etanalimaa voisi kuvitella - jos käsiä hieroo yhteen kun seerumia on käsissä niin käsien väliin jää säikeitä. Tämän olen huomannut pari kertaa kun tällä tapaa olen levittänyt tuotteen kasvoille - kannattaa pitää silmänsä kiinni! :D Tuote on väritöntä eikä minun nenääni tuoksu lainkaan miltään. Kosteuttaa hyvin, mutta ei ehkä koostumuksensa puolesta ole ihan minun lempparini.


Levityksen jälkeen iho tuntuu ehkä aavistuksen nahkealta, mutta tunne katoaa kyllä nopeasti. On myös toiminut mainiosti meikin alla.


Miltä etanaseerumia sisältävä tuote sinusta kuullostaa?

13 kommenttia:

  1. Etanahommelit tuotteita, joita kannattaisi ottaa käyttöön jo nuorena. Korealaisen ihonhoidon yksi salaisuuksista, mutta ei hitsi, en ole pystynyt vaan etanavoiteet on menneet omalle aikuiselle tyttärelle ja hän rakastaa.

    Ihanaa uutta viikkoa Mira. <3

    VastaaPoista
  2. Mä uskon, että nämä etanatuotteet on tosi tehokkaita, jos niitä jaksaa pidempään käyttää :) Itse oon käyttänyt pari pullollista etanaseerumia sisältävää kasvovettä ja on joka kerta tuonut iholle ihan näkyvän eron. Varsinkin siis ihonsävyä tasoittanut tosi paljon ja ehkäissyt epäpuhtauksia myös hyvin. Täytyypä katsoa, jos tätäkin kokeilisin johonkin väliin!

    VastaaPoista
  3. En ole aiemmin kuullut etanatuotteista, mutta voipi olla ihan toimiva juttu! :)

    VastaaPoista
  4. En tiedä, mulla on vaan tietty asennevamma etanatuotteita kohtaan, en tykkää niiden limaisuudesta niin en ole ensimmäisten joukossa laittamassa etanalimaa kasvoillekaan 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki mun kokeilemat etanatuotteet eivät itseasiassa edes ole olleet limaisia :D

      Poista
  5. Oon kuullut näistä paljon hyvää, mutta itse en ole kokeillut. Mielenkiintoista!

    VastaaPoista
  6. Sain kerran kokeiluun kauneushoitolastani etanaseerumia ja se tuntui kyllä todella hyvältä. Ehkä pitäisi taas ottaa "etanat" uudelleen kasvoille silottamaan ryppyjä :)

    VastaaPoista
  7. En oo koskaan kokeillut mutta kuullut kyllä, vaikuttaa ihan mielenkiintoiselle :)

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat