keskiviikko 28. marraskuuta 2018

Jo neljäs vuosi peräkkäin..

Minun joulun odotukseeni on jo kolmena aiempana vuonna kuulunut ehdottomasti hehkutettu Lushin Snow Fairyn tuoksu eikä tämäkään vuosi tee poikkeusta! Tänä vuonna valikoimasta valitsin tämän kaksikon:

/pr-näyte/


Snow Fairy -kimallerasia (ovh 16,95€), joka sisältää hattaraista keijupölyä, sekä
Snow Fairy -kiinteä suihkugeeli (ovh 14,95€), joka on nimensäkin mukaisesti kiinteässä muodossa oleva suihkugeeli (vastaa kahta 250ml nestemäistä suihkugeeliä).

Kuten kuvastakin ehkä näkee niin keijukaispöly oli matkalla minun luokseni hieman pöllynnyt pussissaan, tässä ei siis ole reikien peittona mitään - tästä huolimatta tosin pussiin oli pöllynnyt tuotetta vain alla olevassa kuvassa näkyvä määrä. Tätä ei siis pöllyä valtaisaa määrää rei'istä kädelle kopauttaessa mikä minun mielestäni helpottaakin annostelua - ei siis kuitenkaan ole myöskään liian "pihi" tuotetta annostellessaan.

Kiinteässä muodossa oleva suihkugeeli oli käytöltään aikalailla palasaippuaa vastaava - joiden suhteen itse lämpenen kokoajan enemmän (ovathan ne pakkauksettomuudessaankin ekologisempi vaihtoehto minkä lisäksi ovat myöt riittoisampia kuin nestemäiset kaverinsa).

Tuoksu tässä kaksikossa oli vähintäänkin yhtä herkullinen kuin muistelinkin aiemmilta vuosilta <3


Aiempien vuosien postaukset tuotteista löytyvät: 2015, 2016 sekä 2017.


Joko sinä olet hurahtanut Snow Fairyyn vai eikö se ole tippaakaan sinun juttusi?

7 kommenttia:

  1. Enpä usko, että olisi minun juttuni :-) :-) :-)

    VastaaPoista
  2. Mä en oo oikeen päässyt Snow Fairy junan kyytiin koskaan. Onhan se ihan kiva tuoksu, mutta ei mitenkään mun lemppari. Toi kimallejuttu on kyllä jännä, taisin itse kokeilla samaa viime vuonna ja se oli hauska :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämäkin on melkein tuoksuna sellainen jota rakastaa tai sitten sitä vihaa xD

      Poista
  3. Ooo Lush! On mun ehdoton rakkaus! ❤️
    Arvostan ja tykkään ihan hirveästi.

    VastaaPoista
  4. Lush, Lush, Lush. Rakastan sitä ihan sikana ja aina kun täällä englannissa kuljen sen liikkeen ohi, nuuhkaisen oikeen syvään jotta saan kaikki ihanat tuoksut matkaan mukaan :D Miten niin kosmenarkki?

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Mitä pakata mukaan?

Loma lähestyy hurjaa vauhtia ja olen jo tässä aloitellutkin meidän pakkailuja. Ja jo paljon ennakkoon tein itselleni pakkauslistaa, mitä kai...

Luetuimmat