keskiviikko 14. marraskuuta 2018

Ellan suosikkivoide

Esittelin teille aikaisemmin Academien lahjapakkauksen, jonka voiteeseen ihastuin, tänään on vuorossa Ella Baché.

/pr-näyte/


Ella Bachén Radiance -lahjapakkaus (ovh 63€, arvo 104€) sisältää postauksen otsikon mukaisesti suosikkivoiteen; The Original Tomato Cream -vitamiinivoiteen (ovh 57,29€/50ml)) sekä sen vaikutusta tehostavan Tomato Exfoliating Jelly -kuorintavoiteen (ovh 31,87€/50ml).


Vitamiinivoide sisältää mm. aitoa tomaattiuutetta. Se lupaa tasapainottaa, heleyttää ja kosteuttaa ihoa lempeästi. Soveltuu kaikille, erityisesti herkästi punoittavalle iholle. Alunperin voide on kehitetty vuonna 1936 Ella Bachén itsensä toimesta, nyt tämä on päivitetty 2000-luvulle.


Voide on samalla kevyttä, mutta ravitsevaa. Imeytyy siis iholle hyvin sopien päiväkäyttöön meikin alle, mutta on minunkin makuuni tarpeeksi ravitse myös yökäyttöön - itseasiassa olen itse käyttänytkin tätä enemmän iltaisin. Tässä on jo aiemmin tomaattituotteista tutuksi tullut parfyyminen tuoksu, joka ei ehkä aivan oma suosikkini ole, mutta ei missään nimessä paha eikä häiritse itselläni käyttöä - tuoksu ei jää omaan nenääni levityksen jälkeen pyörimään.

En ihmettele, että tämä klassikko on Ella Bachén tuotteista suosikki!


Kuorintageeli sisältää mm. karpalonsiemenjauhetta sekä tomaatin ja auringonkukan siemenöljyjä. Lupaa puhdistaa, heleyttää ja silottaa ihoa. Sopii kaikille ihotyypeille.


Ihana kuorintageeli, joka tuntui ehkä jopa hieman öljymäiseltä käytettäessä - jättämättä kuitenkaan kasvojen pesun jälkeen iholle öljymäistä tunnetta. Tuoksu tässä on aivan ihana. Näistä kahdesta melkeinpä piirun verran enemmän ihastuin tähän tuotteeseen - tuoksunsa puolesta veti minun kohdallani pidemmän korren.

Muista kurkata myös muut valikoimista löytyvät lahjapakkaukset!


Onko Ellan klassikko tullut jo sinulle tutuksi?

14 kommenttia:

  1. Upea brändi ja varmasti aivan mielettömät tuotteet. <3 Löytyy useitakin suosikkeja, esim. Micellar. <3

    Ihanaa päivää <3

    VastaaPoista
  2. Olen kuullut merkistä, mutta testannut en ole.

    VastaaPoista
  3. Kiinnostava combo. Vitamiinivoiteen koostumus näyttää ihanan täyteläiseltä. Mua jäi kans mietityttämään tuo tomaattinen tuoksu. Ketsuppia kasvoissa? -Katta /Arki(paska)ruokaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti ihan tarkistaa olenko kirjoitellut omiani ja kuvannut tuoksua tomaattiseksi :D olen siis puhunut "tomaattilinjasta" ja "parfyymisesta tuoksusta" - olisiko nuo sanat sekoittuneet lukiessa? Ei siis tosiaan tomaattinen tuoksu ole kyseessä xD

      Poista
  4. Itselleni ihan vieras merkki, mutta tuo voide kuulostaa hyvälle. Saattaisin itsekin tykätä siitä! 👍😊

    VastaaPoista
  5. Mulla on ollut Ellalta se finnivoide, mutta se ei ehkä ollut omalle iholleni paras valinta :D Mun on pitänyt kokeilla merkiltä juurikin tätä tomaattisarjaa, mutta se on vähän jäänyt :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on se ollut aikanaan, en nyt muista oliko miten toimiva mun iholla :D

      Poista
  6. Tämä on mulle ihan vieras merkki. Kuulostavat ihanilta tuotteilta :)

    VastaaPoista
  7. Mä kävin aikoinaan vielä Pohjanmaalla asuessani kosmetologilla, jolla oli käytössä tämä ammattisarjana. Siitä on jo reippaasti yli 10 vuotta, mutta joitain tuotteita silloin tuli kyllä Ella Bachelta käytettyä. Sittemmin on jäänyt vähän mulla unholaan.

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat