lauantai 17. marraskuuta 2018

Lasting Full Coverage

Kicksin oman sarjan tuotteet ovat minulle varsin uusi tuttavuus, mutta mieluinen sellainen varsinkin kun olen tuotteisiin ollut tyytyväisempi kuin mitä olin kuvitellutkaan. Tänään näistä tuotteista siirrymme meikkipohjien maailmaan.

/pr-näyte, sis.mainoslinkkejä/


Meikkivoiteen luvataan olevan äärimmäisen kevyt ja peittävä. Levittyy helposti ja kestää kasvoilla koko päivän. Antaa luonnollisen ja hieman mattaisen lopputuloksen. Sopii kaikille ihotyypeille. Sävyjä on valikoimissa seitsemän, joista sain itselleni testiin kaksi vaaleinta.


Peittävyydeltään tämä tosiaan on lupauksensa mukaisesti erittäin peittävä, itselleni jopa liian peittävä, koska nykyisin suosin kevyemmin peittäviä meikkivoiteita. Levittyi kuitenkin iholle hyvin ja vaalein sävy on minun iholleni loistava, seuraava sävykään ei tosin hirmuisen tumma ole ja sopisi käyttööni mainiosti kesällä.


Jos kaipaat peittävää meikkivoidetta niin suosittelen tätä lämpimästi. Itse olin tähän sen verran tyytyväinen, että varmaankin jossain vaiheessa tulen tilaamaan itselleni kokeiluun Kicksin toisen oman meikkivoiteen; Perfecting Base.

Instagramin puolelta löytyy paljon meikkikuvia, joissa meikkivoide ollut mukana kuten tässä.



Oletko sinä kokeillut Kicksin omia tuotteita?

7 kommenttia:

  1. Hmm. Tämä voisi kokeilun arvoinen. Hakusessa olisi tarpeeksi peittävä meikkivoide :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä Kicksissä testaamassa livenä miltä vaikuttaa :)

      Poista
  2. Mullakin on haussa peittävä meikkivoide, joten tämän voisin kyllä ostaa! :)

    VastaaPoista
  3. Voisi kyllä olla testaamisen arvoinen, ehdottomasti! Täytyy itse tosin päästä sitä hiplailemaan ja näkemään muutamat lisäkuvat ennen päätöksiä.

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pelkkien muiden kuvauksen ja kuvienkin perusteella on aina riski hankkia meikkivoide, joten kannattaa ehdottomasti käydä livenä testaamassa miltä vaikuttaa :)

      Poista
  4. Mä en ole myöskään Kicksin oman sarjan meikkeihin juurikaan tutustunut, ehkä pitäisi! Vaikuttaa aika kivoilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä itse olen testaillut niin olen kyllä todella positiivisesti yllättynyt :)

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat