maanantai 26. marraskuuta 2018

Pretty by Flormar

Olette varmaankin bonganneet jo Suomeen rantautuneen edullisen ja korkealaatuisen Pretty by Flormarin ständejä? Itsekin olen tuotteita käynyt hypistelemässä useammankin kerran, mutta runsauden pulan vuoksi mitään en ole kotiuttanut. Onneksi kuitenkin sain lähetyksen tuotteita itselleni testiin. Saamani setti sisälsi:

/pr-näyte, sis.mainoslinkkejä/


Puuterin, poskipunaduon, kulmavärin, luomivärin, peitepuikon, 2x meikkikynä sekä huultenrajauskynä. Googletellen en juurikaan yli 10€ hintaisia tuotteita valikoimista löytänyt eli kyseessä on todellakin edullinen sarja. Ja kuten blogissani onkin jo todettu niin nykyisin myös edullisesti löytää loistavia tuotteita - mutta kuinka näiden kanssa kävi?


Puuteri tuli minulle sävyssä 02 Light Porcelain Beige, joka onneksi on ainakin siveltimellä kasvoille sipaustuna tarpeeksi vaalea itsellenikin. Vaalein sävy toimisi varmasti itselläni vielä paremmin.

Poskipunaduo tuli sävyssä "Bronze Kiss" eli sävyltään enemmänkin lämminsävyinen. Vaikka itse suosikin kylmiä sävyjä meikissä niin ajoittain on kiva mennä oman mukavuusalueen ulkopuolella ja leikkiä myös lämpimillä sävyillä. Pigmenttiä tässä parivaljakossa on oikein hyvin.


Aluksi kuvittelin minulle tulleen kaksi luomiväriä, mutta tarkempi tutkiskelu osoittikin ruskean olevan kulmaväri. Tämä saapui minulle sävyssä "Light", joka on ehdottomasti liian vaalea omaan käyttööni.

Saamani luomiväri on sävyltään todella kaunis "Dusty Rose", jossa totesin olevan myös kiitettävän hyvin pigmenttiä.


Peitepuikko tuli minulle vaaleimmassa sävyssä 01 Light Ivory. En edes muista koska olin viimeksi peitepuikkoa käyttänyt, mutta onneksi en ennakkoluulojen vuoksi jättänyt tätä testaamatta; tästä nimittäin nousi joukon suosikki! Levittyy todella pehmeästi eikä ole liian kuivakka edes silmänympärysiholle!


Meikkikynistä minulle saapui 100 Chocolate Brown sekä 103 Moss Green. Huultenrajauskynä tuli sävyssä 2019 Satin Rose. Nämä kolme ovat minun makuuni ehkä hieman liian kuivia, huultenrajauskynän sävyyn ihastuin!


Yllä olevassa swatchauksessa vasemmalta oikealle:
peitepuikko, puuteri, poskipunan molemmat sävyt, luomiväri, kulmaväri, huultenrajauskynä sekä meikkikynät. 

Instagramin puolelta löytyy meikkikuva, jossa mukana näistä kaikki muut paitsi kulmaväri (tätäkin testasin, mutta todettuani liian vaaleaksi väritin kulmat toisella tuotteella) sekä ruskea meikkikynä.

Kokonaisuudessaan totesin tuotteiden olevan ehdottomasti hintansa väärti ja enemmänkin. Tuotteitahan voit löytää mm. Tokmanneilta.


Joko sinä olet ehtinyt tutustua sarjan tuotteisiin?

9 kommenttia:

  1. Kivan näköisiä kaikki. Luonnollisia.

    VastaaPoista
  2. Kauniita värejä. Tuo merkki Pretty by Flormar on vieras minulle. Kiitos kivasta esittelystä ja hyvistä vinkeistä. :)

    VastaaPoista
  3. Itselleni ihan vieras merkki. Ihanat värit! <3

    VastaaPoista
  4. Mä ostin näitä huuli tuotteita ja petyin ihan totaalisesti :(

    hhedes.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saako kysyä mitkä tuotteet aiheuttivat pettymyksen ja minkä vuoksi?

      Poista
  5. Uusi merkki minulle ainakin. Täytyypä vähän hypistellä!

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Cien Sun

Lidliin on tullut heidän Cien-merkilleen taas aurinkovoiteet valikoimiin. Itse en muista näitä aiemmin testanneeni, mutta nyt nappasin yhden...

Luetuimmat