tiistai 18. syyskuuta 2018

Style Masters (+alennuskoodi)

Tänään oli esittelyvuorossa hiustenmuotoilutuotteita, joilla myös kotona on mahdollista saada aikaan ammattimainen viimeistely.

/pr-näyte/


Revlon Professional Style Masters Hairspray Modular (ovh 23,60€/500ml) & Mousse Modular (ovh 23,60€/300ml)

Hiuskiinteen suhteen meidän taloudessa mies on ehdottomasti meistä se "heavy user" ja hän on erittäin tarkka hiuskiinteensä suhteen. Itseasiassa minun hänelle tuomista hiuskiinteistä yksikään ei ole läpäissyt täydellisesti hänen testiään xD Eikä siihen pystynyt tämäkään - tosin hän kaipaakin vahvaa pitoa ja tässä on keskivahva pito. Itse olen erittäin surkea laittamaan hiuksiani - tai ehkäpä se on vain laiskuutta - mutta tätä varten testasin tätä hieman kampaukseen ja omalla kohdallani tämä on mitä lupaakin; antaa kampauksessa joustavaa pitoa ilman, että hiukset tuntuisivat jäykiltä tai raskailta. Mies taisi tätä aika reilulla kädellä sumutella hiuksiinsa, koska valitteli tämän jääneen tahmeaksi, itse en moista huomannut vaikka hiuksiin melko läheltä tuotetta sumuttelinkin.

Ei löytynyt vieläkään miehen suosikin päihittänyttä, mutta itse tykkään tuotteesta. Yhtenä plussana myös mainittava niin tässä kuin muotovaahdossakin oleva miellyttävä tuoksu, joka ei kuitenkaan ainakaan omaan nenääni jää jatkuvana leijumaan.


Käytin joskus aikanaan muotovaahtoa päivittäin, mutta sitten sen käyttö jäi vuosiksi, nyt viime aikoina olen taas "löytänyt" nämä uudelleen.

Myös muotovaahto on pidoltaan keskivahva ja tämä tosiaan muotovaahtojen tapaan käytetään kosteisiin hiuksiin - voit muotoilla ja kuivata hiukset lämpötyökalujen avulla tai tehdä kuten minä eli antaa kuivua luonnollisesti.


Itse muotovaahtopallo on kivan napakka eikä sulahda hetkessä käsiin vaan tämän ehtii hyvin työstää hiuksiin. Ei jätä hiuksia koviksi (tätäkin on joidenkin muotovaahtojen kohdalla tullut kohdattua..) ja on kaiken kaikkiaan erittäin miellyttävä käytössä.

Molempien tuotteiden kohdalla on muuten menossa pakkausuudistus ja saatat vielä törmätä myös vanhaan hopeiseen pakkaukseen.


Jos innostuit näistä tai muista Kosmetiikkapuodin valikoimissa olevista tuotteista niin saan jälleen ilokseni jakaa teille alennuskoodin, jolla saatte 20% alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista. Koodi on: ALE20% ja se on voimassa 30.9.2018 saakka.


Käytätkö sinä päivittäin tai lähes päivittäin hiustenmuotoilutuotteita?

10 kommenttia:

  1. Käytän harvoin hiustenmuotoilutuotteita. Mutta silloin kun käytän, niin sen pitää olla hyvää. Tämä kuulosti hyvältä. Kiitos vinkistä.

    VastaaPoista
  2. Mä en käytä juuri koskaan. Hyvä että joskus kompastun harjaan -myönnän!
    Ihanaa et jotkut näkee vaivaa, niin tälläisten ku ei näistä tiedä on sitten helppo ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla menee näiden kanssa vähän vaiheittain; välillä jaksaa hieman enemmän panostaa ja toisinaan unohtuu kokonaan :D

      Poista
  3. Ihan mielenkiintoisen kuuloinen tuo muotovaahto. Itselläni ei tosin päivittäisessä käytössä ole muotoilutuotteita.

    VastaaPoista
  4. Mäkin oon käyttänyt jonkin verran Revlonin tuotteita ja oon tykännyt. Laadukkaita ja toimivia! :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on samanlainen suhde muotovaahtoon. Aiemmin olin suurkuluttaja, mutta uudenlaisten tuotteiden myötä sen käyttö jäi. Nyt olen löytänyt ihastunut muotovaahtoon jälleen. :)

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat