keskiviikko 19. joulukuuta 2018

Huulten tehohoito

Varsinkin talvisin myös huulten iho joutuu koetukselle ja vaatii monilla kesää enemmän hoivaa ja huolenpitoa. Ajattelinkin siis esitellä teille tehotrion tätä varten.

/Bobbi Brown ostettu itse, muut saatu pr-näytteenä
postaus sis.mainoslinkkejä/


Bobbi Brown Extra Soothing Balm (ovh 66,70€/15ml)


Aloitetaan ensin kuorinnalla. Tämä Nuggin kuorinta on todella voidemaista eikä kovinkaan rouheaa, kuorii kuitenkin huulet tehokkaasti jättäen ne samalla hoidetun tuntuisiksi.


Seuraavana tulee huulinaamio. Olen aikaisemmin tainnut kertaalleen huulinaamiota käyttää ja tällöin nämä muistaakseni "liimautuivat" huulille melko hyvin. Valitettavasti tämä ei käyttänyt samalla tavalla eli käytettäessä pitäisi melkein olla makuuasennossa tai pitää naamiota paikoillaan - vaikutusaikaa on 30 minuuttia, jota en kyllä kieltämättä jaksanut pitää tätä paikallaan. En tiedä sytynkö muutoinkaan huulinaamioille - tai ehkä jos jonkinlaisille niin voidemainen toimisi ehkäpä hieman paremmin..?


Bobbi Brownin voide soveltuu hoivaamaan kaikkia kehon kuivia kohtia eli huulten lisäksi tätä voi käyttää esim. kynsinauhoille tai jos raaskii niin vaikkapa kantapäille ;) Koostumukseltaan on todella voidemaista ja vaatii melkein sormien välissä lämmittelyä ennenkuin levitetään huulille - on myös erittäin riittoisaa. Loistava esim. yökäyttöön.


Oletko sinä koskaan kokeillut naamiota huulille ja/tai kuinka tehohoidot omia huuliasi - vai kaipaavatko ne ylipäätään erityistä huomiota?

10 kommenttia:

  1. Olen kokeillut naamiota huulille, olen kyllä levittänyt niille muutenkin aina kasvoille laitettavaa kosteuttava kasvonaamiota vaikutusajaksi, joten en hirveästi näe pointtia näissä. Kuorinnat sen sijaan ovat kovassa käytössä, vaikka ne olisi helppo tehdä itsekin niin tykkään käyttää valmiita, Lushin ja Jefree Starin on lemppareita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä siinä mielessä haluaisin ehkä huulille oman naamionsa etten vahingossa kasvonaamiota suuhuni saa - ne kun maistuvat yleensä aika pahalta xD

      Poista
  2. Tuo huulikuorinta on kyllä pakko testa, mun huulet ovat ihan karmeessa kunnossa koko talven. Mä testasin kanssa juuri tuollaista huulinaamiota ja siitä ei ollut kyllä mitään hyötyä ainakaan rohtuneisiin huuliin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein rohtuneille huulille melkein pitääkin hieman erilainen tuote olla :)

      Poista
  3. Huulinaamioita on tullut kokeiltua muutamia, mutta enemmän tykkään käyttää ns. voidemaisia naamioita, kuten nüggin omaa, se on aika ihana. Tuo kuorinta alkoi myös kiinnostamaan ja Bobbi Brown kuulostaa aivan ihanalta <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon sitä pyöritellytkin kädessä, pitää joskus ostaa :)

      Poista
  4. En ole koskaan käyttänyt huulinaamiota ja olen pärjännyt hyvin erilaisten rasvojen kanssa. :)

    VastaaPoista
  5. Itse olen myös kirjoittanut kuivien huulien hoidosta https://itserakkausjuttui.blogspot.com/2018/11/kuivien-huulien-pelastus.html

    Itselläni on käytössä huulien kuorinta, yönaamio ja huulivoide päivisin. Nämä sinun kokeilemat tuotteet eivät ole minulle tuttuja.

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat