keskiviikko 5. joulukuuta 2018

Holiday Edition

Katselin aikaisemmin Kicksin sivuilta upeaa uutuuspalettia ja olin jo lähellä sen tilatakin, onneksi kuitenkaan en ehtinyt, koska se saapui minulle pr-lähetyksen mukana.

/pr-näyte, sis.mainoslinkkejä/


sisältää 15 pigmenttistä luomiväriä niin kylmissä kuin lämpimissäkin sävyissä.


Paletissa on mukana niin mattaisia, hohtavia kuin metallisiakin sävyjä. Itse ihastuin ensisilmäyksellä tuohon paletin keskellä olevaan metalliseen sävyyn, mutta valitettavasti tämä ei siveltimellä oikein luomelle levity vaan pitäisi käyttää apuna sormea - kuten aikalailla kaikkien metallisten sävyjen kanssa on. Sormella itse vaan en oikein tahdo saada sävyä juuri täsmälleen siihen kohtaan kuin haluan, joten en itse siitä levitystavasta oikein välitä. Muutoin paletin sävyt ovat pigmenttisiä vaikkeivat ehkä aivan Urban Decayn luomivärien tasolle yllä.


Yllä teille jälleen maistiaisena swatchaus paletin muutamasta sävystä, mukaan lukien tuo metallinen sävy. Ja tuttuun tapaan Instagramin puolelta voit kurkata meikkikuvaa.


Joko sinä olet ehtinyt ihastella kyseistä palettia?

11 kommenttia:

  1. Uuuu, nyt juhlakaudella nuo metalliset sävyt vaikuttavat aika hotilta vaihtoehdolta :)

    VastaaPoista
  2. Näyttääpä kauniilta! Minä olen viime aikoina innostunut rajaamaan silmiä ei-mustalla kajalilla ja jättänyt luomivärit vähemmälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans usein käytän värillistä eyelineria mikäli en jaksa tai ehdi luomivärien kanssa leikkiä :)

      Poista
  3. Metalliset näyttävät todella kauniilta -ja mä kun olen tälläinen harakka ympärivuotisesti, niin voisin hyvinkin kuvitella nämä omaankin käyttöön (vaikka ensin pitäisi ehkä meikatakin enemmän kuin se huulipuna) ihan läpi vuodenkin! :)

    VastaaPoista
  4. Kauniita sävyjä juhlakauteen. Näitä mukava ihailla teillä nuoremmilla!

    VastaaPoista
  5. Kicksin paleteista ei kokemusta, mutta muuten oon kyllä viime aikoina hirveästi innostunut metallisista ja kimaltelevista sävyistä :D

    VastaaPoista
  6. Mie katsoin tätä Kicksissä, mutta ei jotenkaan siellä sykähdyttänyt. Näiden kuvien perusteella voisin ostaa :'D Tosin, sain alelappusen ja shekin Kicksiin, että... :D

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat