torstai 30. tammikuuta 2020

Luonnollisesti hajuton

saatu ilmaistuote
*)mainoslinkki

Itse olen viimeisen parin vuoden aikana pikkuhiljaa pyrkinyt siirtynyt antiperspiranteista deodorantteihin ja näissä vielä mieluiten niihin luonnollisimpiin ratkaisuihin. Aikaisemmin en ole hienhajun kokenut olleen ongelma, mutta en tiedä onko ikä vai synnyttäminen tuonut tähänkin jonkin asteista muutosta.. Tänään siis tutustumme viimeisimpään kokeiluuni tällä saralla:


* Fine Vetiver Geranium Deodorant (ovh 28€/30g) lupaa estää epämiellyttävien hajujen muodostumista samalla hoitaen ihoasi. Ainutlaatuinen tuoksu sopii niin naisille kuin miehille eikä ole liian voimakas.

Deodorantti levitetään kainaloihin käsin, pakkauksen mukana tulee puinen spaatteli, jolla tuotetta on helppo annostella purkista. Tuote on riittoisa ja herneenkokoinen määrä riittää hyvin molempiin kainaloihin.


Ensiajatukseni tuoksusta oli, että se on aivan liian maskuliininen minulle, mutta itseasiassa sitä ei levityksen jälkeen huomaakaan. Olen käyttänyt tätä lähinnä iltaisin suihkun jälkeen, aamulla tarvittaessa suihkaisen kainaloihin erästä toista luonnonkosmetiikan deoa (tätä en aina kyllä edes muista :D). Kuljen työmatkat polkupyörällä ja aina töihin päästessä on enemmän tai vähemmän kuuma eli kunnon testiin deot minulla pääsevät ihan jo arjessa. Olen ollut tähän erittäin tyytyväinen ja tulen tähän ehdottomasti palaamaan vielä uudelleen - kunhan tämä joskus loppuu.

P.s. Tuotteesta on saatavilla myös kätevä * testerikoko (ovh 2,80€/3ml), joka riittää käyttöön noin viikoksi!


Deodorantti vai antiperspirantti?

10 kommenttia:

  1. Mä oon tainnut tästä kokeilla testeriä ja ensituntuma oli ihan hyvä :) Tähän mennessä mulla on toiminut luonnonkosmetiikan deoista vaan Schmidts'in deot, joista kirjoittelin blogissakin. Ne on ainoat, jotka on pitänyt olon raikkaana kaikissa olosuhteissa, jopa salilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Schmidts oli muuten loistava, mutta alkoi pidempään käytettynä aiheuttaa ihoärsytystä mulle :/

      Poista
  2. Olen itse vannoutunut antoperspiranttien ystävä, mutta olen kokeillut myös luonnonkosmetiikan dödöjä. We love the planetilta kokeilin puikkomaista ja voidemaista ja ne kyllä pitivät hajut pois tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita We love the planetin dödöjä pitäisi joskus kokeilla :)

      Poista
  3. Olen kokeillut vastaavanlaista toiselta merkiltä (Flow Cosmetics) ja tykkäsin kyllä kovasti. <3

    VastaaPoista
  4. Olen kokeillut monia luonnonkosmetiikan deodorantteja, mutta yksikään niistä ei ole ollut riittävän tehokas. Tavallisistakaan deodoranteista on vaikea löytää riittävän tehokasta dödöö. :/

    VastaaPoista
  5. Onpa kiinnostava tuote. Minäkään en ole löytänyt tosin luonnonkosmetiikalta tarpeaksi tehokasta dödöä, vaikka en ole edes kova hikoilemaan :)

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat