tiistai 10. joulukuuta 2019

Joulukalenterin luukut 1-9: Sothys

saatu ilmaistuote

Olisiko aika kurkata myös täällä blogin puolella mitä kaikkea joulukalentereista on paljastunutkaan? Aloitetaan tänään saamastani Sothyksen joulukalenterista. Joulukalenterin hinta oli n. 120€ ja arvoa kalenterille luvattiin noin 260€ verran. Kyseessähän on hoitolamerkki, joten jo ennakkoon ainakin itse osasin asennoitua siihen ettei kalenterin mukana tule täysikokoisia tuotteita:


Ensinnäkin ulkomuodosta; kalenteri on kauniin tyylikäs ja sitä on mielellään pitänyt esillä.


Sisältönä on tähän mennessä ollut:
1. Descuacream 5ml (syväpuhdistava kemiallinen kuorinta)
2. Gelée gommage visage 5ml (rakeeton kuorinta, joka muuttuu geelistä öljyksi ja öljystä emulgoituu maitomaiseksi)
3. Sérum jeunesse détoxifiant anti-radicalaire 5ml (suojaava seerumi)
4. Gel douche tonifiant 10ml (suihkugeeli)
5. Commage corps revigorant 10ml (kuorintavoide)
6. koriste esim. laukkuun
7. Ampoule essentielle hydratante (kosteuttava ampulli)
8. Hydra sérum intensif hydratant 5ml (kosteuttava seerumi)
9. Hydra créme hydratante jeunesse confort 5ml (kosteuttava kasvovoide)


Tätä kirjoitellessa kun perehdyin tarkemmin mitä kaikkea kalenterista tulikaan niin olen itseasiassa kaikista innoissani. Pienestä näytteestä ei toki saa kuin hieman kuvaa siitä millainen tuote on ja sopiiko mahdollisesti omalle iholle, mutta kukapa sitä 24 täysikokoista voidepurkkia ehtisi kaiken muun rinnalla käyttämäänkään :D Ja tuo kuutosluukun koriste on niin suloinen! Pitää pohtia laitanko sen laukkuun vai mihin roikkumaan :D


Minkä tuotteen tästä yhdeksiköstä sinä korkkaisit ensimmäisenä testiin?

8 kommenttia:

  1. Mä oon kuullut tosi paljon hyvää tästä merkistä, mutta en ole vielä koskaan itse päässyt testaamaan. :) Tänä vuonna mulla on Lumenen kalenteri, ja siitä oon tykännyt tosi paljon!

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa ihanalle! Tuommoinen olisi todella hyvä!Minulla on vain partiolaisten kalenteri.

    VastaaPoista
  3. Sothys on minulle tuttu merkki. Hyviä tuotteita. Ihana joulukalenteri <3

    VastaaPoista
  4. Kokeilisin ensimmäisenä noista varmaan tuota syväpuhdistavaa kemiallista kuorintaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä itsellekin yksi mielenkiintoisimmista tuotteista :)

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

In woman

Olen jo melkoisen monta näistä La Riven tuoksuista esitellyt täällä ja, koska julkaisut saavat sen verran katselukertoja osakseen, arvelisin...

Luetuimmat