perjantai 19. helmikuuta 2021

Hamppua jaloille

Julkaistu alun perin 27.1.2018
*) mainoslinkki

Olen jo pitkään kuullut tämän jalkavoiteen kohdalla kehuja, mutta vasta viime syksynä sain sen itselleni kotiutettua:




Jalkavoide, joka sopii erittäin kuiville ja kovettuneille jaloille.


Tehoaineina hampunsiemenöljy, kaakaovoi, pantenoli ja mehiläisvaha.


Koostumukseltaan tämä on aivan ihanan paksun täyteläistä. Tuoksu ei ehkä niinkään minun nenääni hivele, mutta jaloissa käytettynä sillä ei ole mitään merkitystä.


Eikä tätä tosiaan syyttä suotta ole kehuttu, taisi kiilata tämän hetkiseksi suosikikseni jalkavoiteiden saralla.


Löytyykö sinulta suosikkia jalkavoiteista tai hoidatko ylipäätään jalkojesi ihoa säännöllisesti?

17 kommenttia:

  1. Mulla on ollut tätä ja olihan se ihan mahtava tuote kuiville jaloille. Riittoisa ja täyteläinen, tykkäsin <3

    VastaaPoista
  2. Tästä en ole aiemmin kuullutkaan, mutta hamppusarjan käsivoidetta on moni kehunut (sitäkään en ole itse kokeillut) :)

    Se Nurmen uusi täyteläinen voide sopii myös tosi hyvin jalkojen hoitoon ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsivoiteestakin olen kuullut kehuja, mutta siinä tuoksu saattaisi omaan nenääni hieman tökkiä - jos ei sitten yökäytössä pitäisi :)

      Poista
  3. Sitä käsivoidetta olen käyttänyt, mutta se haisee mun mielestä ihan homeelta! :D Onko tässä samantyylinen "tuoksu"? Mä en pääse mitenkään yli siitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt en tuohon osaa mennä sanomaan, koska itselläni ei se käsivoide ole käytössä ollut :D Yleensä ottaen jaloissa paremmin pahemmatkin hajut menee kun ne harvemmin nenän läheisyydessä on xD Ja olen jopa nyt raskauden aikaisen herkän hajunenän kanssa tätä pystynyt jaloissa käyttämään :)

      Poista
    2. Pitääpä käydä tuoksuttelemassa! Mutta niin, siis se tuubi mikä mulla oli käsivoidetta käytössä, ei kyllä oikein muiden mielestä erityisesti homeelta haissut (ei kuulemma kovin hyvältä kuitenkaan), mutta omasta mielestä yhteys oli erittäin selkeä. Myös miehen sain jotenkin taipumaan samaan mielipiteeseen, tosin se saattoi johtua siitä, että halusi vain että lopetan jo asiasta jauhamisen hah :D

      Poista
  4. Tästä oon kuullut paljon hyvää, pitääpäs käydä tutkailemassa itsekin! :)

    VastaaPoista
  5. Kuulostaa hyvälle. Mulla on jalassa yksi kohta, jossa on sitkeä kovettuma, sitä ei ole edes jalkahoidossa saatu pienenemään. Ainut apu oli yksi merisuolakuorinta-aine, mutta sitä ei enää samaa saa täältä Suomesta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisiko vastaavanlaista mahdollista tehdä itse tai löytyykö joltain kilpailevalta merkiltä..?

      Poista
  6. Kiitos vinkkauksesta :) Vaikka käyn säännöllisesti pedikyyristä on jalkoja kotonakin hoidettava. Ja Body Shopin tuotteet ovat NIIN ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tärkeintähän se juurikin on kuinka kotona hoitaa ja huolehtii jaloista ja muistakin kehon osista :D

      Poista
  7. Enemmän pitäisi kyllä muistaa hoitaa myös jalkojaan. Tätä voisi ainakin testata!

    VastaaPoista
  8. En ole kokeillut tuota vaikka kyllä Body Shopin tuotteita välillä ostan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa pitää mielessä jos tarvitsee erittäin ravitsevaa jalkavoidetta :)

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Mitä pakata mukaan?

Loma lähestyy hurjaa vauhtia ja olen jo tässä aloitellutkin meidän pakkailuja. Ja jo paljon ennakkoon tein itselleni pakkauslistaa, mitä kai...

Luetuimmat