torstai 18. huhtikuuta 2019

Instant Eye Energiser

Kärsitkö turvotuksesta ja/tai tummuudesta silmänympärysiholla? Jos näin on niin tässä loistava tuote sinulle!

/pr-näyte/


Polaar Icy Magic Eye Contour -silmänympärysvoide (ovh 28,90€/10ml)
lupaa siis poistaa turvotusta ja tummuutta nopeasti silmänympärysiholta. Tuote on hajusteeton, alkoholiton, parabeeniton sekä mineraaliöljytön ja sopii myös herkille silmille.

Tuote on pakattu roll-on -päiseen pakkaukseen ja vinkkinä ensikertaa käyttäville; tuota valkoista osaa klikataan alaspäin saadakseen annoksen silmänympärysvoidetta tuohon palloon! (Itse ihmettelin tätä hetken ennenkuin hoksasin homman nimen xD)


Olen alkanut jälleen tykästyä enemmän näihin roll-on -pakattuihin silmänympärystuotteisiin, koska nämä ovat ensinnäkin nopeat levittää ja toisekseen pakkausmuoto tehostaa tuotteen lupauksia; turvotuksen ja tummuuden poistamista (tätä voi tehostaa vielä entisestään säilyttämällä tuotetta jääkaapissa!).


Itselläni on viime aikoina jääneet yöunet liian vähille ja kyllähän se alkaa tummuutena siellä silmänalusilla näkymään eli kaikki tehokeinot ovat tarpeen. Olen tykästynyt tuotteeseen kovin ja vaikka pakkauskoko saattaa kuullostaa pieneltä (usein silmänympärysvoidetta on pakkauksissa 15ml) niin tämän kohdalla annostelu toimii niin hyvin ettei tuotetta mene käytettäessä hukkaan ja näin ollen tämä kestää kyllä käytössä pitkään! (Olen tuon yhden "klikkauksen" verran pyöritellyt siis molempien silmien ympärille - myös liikkuvalle luomelle eikä tämä siinäkään ole itselläni aiheuttanut turvotuksia tms.)


Mikä sinun silmänympärysihollasi on se pahin ongelma?

13 kommenttia:

  1. Tällä hetkellä kuivuus, kiitos silmätulehduksen. :D Mun mies vie mun varastoista kaikki sy-voiteet, missä on kuulapää. Sen mielestä ne on helppo levittää, kun ei tarvi pahemmin sormin koskea ja virkistävät kivasti. Itsellä on taas usein niin, että näiden kosteustehot ei ihan riitä omalle sy-iholle, joten pieni varastaminen sopii minulle mainiosti. ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselleni nämä riittää päiväkäyttöön, mutta yötä vasten suosin jotain hieman tuhdimpaa koostumusta :)

      Poista
  2. Kun olet levittänyt sitä liikkuvalle luomelle niin oletko huomannut ripsissä mitään? Siinä on meinaan heidän patentoitu yhdiste, joka nopeuttaa ripsien kasvuja ja vahvistaa ripsiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistelinkin lukeneeni tuosta, mutta sitten postausta kirjoittaessa en löytänyt tekstiä olevinaan enää :D Itse olen mascaraa levittäessä pohtinut, että ovatko ripset pidemmät ja/tai tuuheammat kuin ennen eli kyllä tällä positiivista vaikutusta voisin sanoa olleen :)

      Poista
  3. Tällanen on entuudesta ihan vieras tuote mulle, joten tosi tärkeää tietoa kyllä ja jos kerta hyviä tuloksia on havaittavissa, voisin kokeilla tätä. Kiitos vinkeistä jälleen :).

    VastaaPoista
  4. Onpa teknisen näköinen otus! Itse olen jumiutunut Cliniquen Pep-Starttiin - toimi tai ei, niin sen iloisen oranssi pakkaus saa aamulla hymyn huulille :-)

    VastaaPoista
  5. Mielenkiitoinen tuote ja haluaisin tätä kyllä testata. En itse kärsi tummista silmäalusista koskaan mutta varsinkin talvisaikaan minun yläluomien iho tuntuu kuivalta. Ehkä tästä olisi apua siihenkin...

    VastaaPoista
  6. Mä käytin tästä joskus testerin ja tykkäsin kyllä, pakkaus siinä minissä ei vaan ollut paras mahdollinen, kun tuotetta oli hankala saada ulos. :)

    VastaaPoista
  7. Mä en tiedä miksi en koskaan innostu näistä kuulapäistä pidemmäksi aikaa. Ehkä ne vaan on kaikki olleet koostumukseltaan liian ohuen oloisia mun silmänalusille :D Virkistäviähän ne kyllä on!

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat