keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Meikkileikkejä..

Olen nyt ollut hieman laiska ottamaan tekemistäni meikeistä kuvia ja/tai on sitten unohtunut kuvata/laittaa ylös meikissä käytetyt tuotteet.. Ja sittenhän on toki vielä sekin, että kun kuvia olen ottanut niin omaan silmään ne ovat täysin julkaisukelvottomia :D Voihan itsekriittisyys.. Nyt kuitenkin ajattelin jonkinmoisen meikkikuvan teille kaivella esille, vaikka väkisin :D


Tuotteistakin olen kuvan ottanut, mutta koska on sen verran heikkolaatuinen (ja olen laiska enkä jaksa kaivella noita esille uudelleen kuvatakseni), joten listaan ne nyt tähän alle:
Tässä meikissä olen käyttänyt itseltäni löytyviä Everyday Mineralsin tuotteita eli meikkipohjana Semi-Matte base Ivory 1N (jonka tilasin siis itselleni näytteenä kokeiluun ja vaikuttaa sävyltään oikein mainiolta - niin tosin kaksi muutakin kokeilussa olevaa sävyä :D), 
Mint Jojoba -korjaussävyllä olen hieman punoittavia kohtia pyrkinyt peittelemään (tähän sain tätä jopa annosteltua niin ettei koko iho jäänyt loistamaan vihreänä :D),
Fair-mineraalipeiteainetta olen käyttänyt silmienalusille ja pienten ihovirheiden peittoon,
Field of Roses -poskipuna ja Hint-hohdepuuteri löytyvät meikistä myös (hohdepuuteria taisin myös silmämeikkiin käyttää). Näiden lisäksi käytössä myös:
NYX Taupe-poskipuna (varjostuksiin), Holika Holika 07 Diamond wonkaereot -silmämeikkikynä, Clarins 04 Turquoise -silmämeikkikynä, Isadora Inliner Kajal Nude (sisärajaus), Dior Khol Pencil Black (tightlining), Lancome Grandiose -mascara, Hi Impact Brow -kulmaväri sekä MAC Hot Gossip -huulipuna.

Kyseinen meikki on työaamuna maaliskuussa tehty. Edellisenä iltana olin myös hiuksiani kiharrellut BabyBliss Curl Secret -laitteella.



Millainen sinun arkimeikkisi on?

2 kommenttia:

  1. Oman arkimeikki on tasainen kuulas pohja, kevyesti laitetut kulmat, ripsiväriä, poskipunaa ja joku värikäs huulipuna. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jospa sitä itsekin oppisi tuon huulipunan käytön - olisi niin helppo ja nopea keino piristää meikkiä :)

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Cien Sun

Lidliin on tullut heidän Cien-merkilleen taas aurinkovoiteet valikoimiin. Itse en muista näitä aiemmin testanneeni, mutta nyt nappasin yhden...

Luetuimmat