perjantai 31. elokuuta 2018

Moisture Booster

Kuten ehkä onkin selväksi tullut niin rakastan erilaisia tehohoitoja ja esim. seerumit kuuluvat olennaisena osana päivittäiseen ihonhoitooni. 

/pr-näyte/


on kaikille ihotyypeille sopiva kosteustasapainon palauttava seerumi. Tehoainena on mm. arganöljy (jonka Omega 6 rasvahapot vahvistavat ihoa), E-vitamiini (antioksidantti) sekä hyaluronihappo (kosteuttaa, tekee ihosta joustavan ja kimmoisan).


Tuote on maidonvalkoista ja se on pakattu pipettipulloon. Koostumukseltaan tämä on kevyttä ja imeytyy ihoon hyvin, sopien näin ollen loistavasti käytettäväksi myös meikin alla. Tuotteessa on hyvin hyvin kevyt tuoksu, joka on tuskin havaittavissa.


Tuote toimii mielestäni kuten luvataan ja lisäksi täytyy antaa maininta myös minun silmääni kauniista pakkauksesta!


Millä tavoin sinä tehokosteutat omaa ihoasi?

5 kommenttia:

  1. Itse käytän kahvikuorintaa ainoastaan. Se on ollut tehokas mulla.

    VastaaPoista
  2. Täysin uusi merkki minulle, kuulostaa mielenkiintoiselta ja peukut ylellisestä pipettipullosta. <3

    VastaaPoista
  3. Olen vasta nyt alkanut rakastua seerumeihin. Hinta tässä vaan vähän kipristää. Kuulostaa muuten täsmätuotteelta minulle. -Katta /Arki(paska)ruokaa

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat