torstai 4. joulukuuta 2014

Philips Wake-up Light

Itse kuulun siihen ihmisryhmään, johon aurinko ja pimeys vaikuttavat varsin suuresti. Ihan varsinaisesta kaamosmasennuksesta en ehkä kuitenkaan kärsi, mutta väsymys ja energianpuute on selkeästi huomattavissa talviaikaan.

Tähän väsymykseen hankin itselleni jotain mistä olen kuullut joillakin apua olen:



Kyse siis ei ole kirkasvalolampusta (jonka hankintaa olen myös harkinnut pitkään ja voi olla, että senkin joskus hankin - olen kuullut, että se olisi hyvä meikkausvalo ;D). Nyt siis menin ja hankin (kun halvalla sain :D) Philips "sarastusvalon" (tai miten tuon nyt kukakin haluaa suomentaa, näin se oli mainokseen suomennettu).



Hintaa siis tällä herätysvalolla oli vajaa 55€ (Citymarketista) ja nyt parin päivän testauksen jälkeen olen ihan tyytyväinen ostokseeni. 

Sinällään varsinaista heräämisvaikeutta minulla ei ole -olen heti herätyskellon hälytettyä pompannut ylös- mutta kyllähän sitä useampina aamuina väsyttää, ainakin näin talvella.

Katsellaan kuinka tämä laite toimii.. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Mitä pakata mukaan?

Loma lähestyy hurjaa vauhtia ja olen jo tässä aloitellutkin meidän pakkailuja. Ja jo paljon ennakkoon tein itselleni pakkauslistaa, mitä kai...

Luetuimmat