torstai 19. helmikuuta 2015

Ole Henriksen - Pure Truth Youth Activating Oil

Ole Henriksen Pure truth youth activating oil

Olen jo pitkään miettinyt, että pitäisi joskus hankkia kasvoöljy testaukseen (koska olen näistä toooodella paljon kehuja kuullut..), mutta jotenkin se on vain aina jäänyt. Olen pelännyt, että se kuitenkin jäisi käyttämättä, tuntuisi liian öljyiseltä kasvoilla tms. 

Olikin siis mitä miellyttävin yllätys saada tämä Lookfantasticin joulukuun BeautyBoxissa. -ja miten loistava tuote, varsinkin näin talvisaikaan! Olen ihan myyty.. Kyseisen tuotteen alle voi käyttää myös seerumia halutessaan, ja päälle kosteusvoidetta. Olen tuon seerumin käytön jättänyt, mutta päälle olen kevyen kosteusvoiteen laittanut.

Jatkossa en arastele ihoöljyjä - kiitos tämän testauksen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Kuinka Vintedissä myyminen sujuu?

Kirjoittelin teille jo aiemmin Vintedistä kokeillessani sitä ensimmäisen kerran. Kyllä, latasin sovelluksen, tein tunnukset ja laitoin tuot...

Luetuimmat