tiistai 5. toukokuuta 2020

Luonnon retinoli

saatu ilmaistuote
*)mainoslinkki

Olen päässyt tutustumaan muutamiin BYBIn tuotteisiin, joista tänään jälleen yksi esittelyssä:


* Bakuchiol Booster (ovh 16,90€/15ml)
on kasviperäinen tuote ja lupaa olla luonnollinen vastine retinolille eli A-vitamiinille ilman sen haittavaikutuksia (kuten kuivuus ja valoherkkyys). Kasvoöljy lupaa kiinteyttää, vähentää juonteita sekä väsymyksen merkkejä. Tuote sopii myös herkälle iholle.

Kuten yleensäkin kasvoöljyjä, olen myös tätä käyttänyt nimenomaan yötä vasten. Kasvoöljyähän voi käyttää sellaisenaan (jos käyttää esim. seerumia ja voidetta niin levitys vasta näiden jälkeen) tai kasvovoiteeseen sekoitettuna. Olen aiemmin käyttänyt kasvoöljyt erikseen, mutta nykyisin olen alkanut suosia jostain syystä sen sekoittamista kasvovoiteeseen.


Viime ajat ovat olleet stressaavia ja sen vuoksi myös iho on vaatinut entistä huolellisempaa hoitoa. Olen kovasti tykästynyt tähän tuotteeseen - kuten muihinkin testaamiini BYBIn tuotteisiin. Jos olet retinolipitoisia tuotteita tykästynyt käyttämään aikaisemmin niin suosittelen ihan ehdottomasti vaihtamaan jatkossa tähän, en usko, että tulet pettymään!


Oletko sinä käyttänyt retinolipitoisia tuotteita?

11 kommenttia:

  1. Retinoliin olen uskonut siitä lähtien kun katsoin yhden Prisma-sarjan jakson kosmetiikkaan liittyen ja siinä todettiin, että "ryppyvoiteista" ainoat todistetusti toimivat ovat ne, jotka sisältävät retinolia. Itselleni ei ole tullut mitään ongelmia sen kanssa, käytän sitä yövoiteena, joten auringosta ei ole ongelmaa ja päivällä taas muuta voidetta, eikä tällä kombolla kuivumistakaan ole esiintynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällaista olen käyttänyt - Suomesta en tiedä löytyykö, mutta maailmalta (tai vaikka Amazonista) löytyy Neutrogena Healthy Skin Anti-Wrinkle Night Cream

      Poista
  2. Ei ole tullut käytettyä. En muutoinkaan niin välitä ryppyvoiteista, yleensä saan pahat ihottumat vaan aikaan.

    VastaaPoista
  3. Siis mä olen myös hehkuttanut tätä ja kertonut tuloksista omassa blogissa!!!

    https://www.beauty-highlights.fi/2020/02/bakuchiol-ilmiomainen-hoitotuote.html

    Taas yksi sama testattu ja tykätty tuote meillä :D

    VastaaPoista
  4. Apua! En edes tiedä onko voiteissani ollut retinolia.

    VastaaPoista
  5. Retinol on todellinen ihmeaine kyllä! Tätä haluaisin kyllä ehdottomasti kokeilla. Olen käyttänyt Lancome Visionnaire tuotetta, jossa myös retinolia mutta se on melko kallista.

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Ripsien ja kulmakarvojen kotivärjäys

*)mainoslinkki Tekemäni ripsien kotikestotaivutuksen jälkeen mielessä on ollut myös ripsien (ja kulmien) värjäys. Ja kotioloissa sekin tiet...

Luetuimmat