sunnuntai 2. helmikuuta 2020

Tammikuun kosmetiikkaostokset

Aika usein tammikuussa on alennusmyyntejä tullut hyödynnettyä mikä on näkynyt myös tilin katteessa :D Kuinka tämä vuosi starttasi hankintojen osalta? 


Ostin bloggaajakollegalta Jeffree Starr Beauty Killer -luomiväripaletin 15€ hintaan (ovh reilut 50€ eikä tätä ollut kovinkaan montaa kertaa käytetty), Tokmannilta Lumenen meikinpuhdistustuotteen 4€ (tämä oli lähes puoleenhintaan tarjouksessa) sekä Prismasta Naturel-kuorintasukat (7,75€), koska jotenkin kummasti jemmoihini en ollut edellisen loppumisen jälkeen uutta paria hankkinut. Kokeillaan siis tällä kertaa kuinka tämä toimii! Yhteensä summa jäi alle 27€, tosin täytyy myöntää, että yksi suurehko tilaus jäi tulevaksi helmikuun puolella :D

Näistä hankinnoista tuo luomiväripaletti oli hetken mielijohde ja tavallaan turhake, tosin tätä olen jo pidempään katsellut sillä silmällä ja olen taas viime aikoina aktivoitunut käyttämään arjessakin värikkäitä meikkejä. Lisäksi olen jonkin verran käyttämättä jääneitä laittanut eteenpäin - näin ollen tällä kaikella sain itselleni perusteltua ettei tuo ollut lainkaan turha hankinta :D (Ja käyttöön se päätyikin samantien eli senkin puolesta nappi juttu :))

Tammikuussa aloin haaveilla ulkomaanmatkasta mikä tarkoittaa, että hankintoja pitää harkita jatkossa entistäkin tarkemmin. Pari isoa hankintaa myös kotiin pitäisi tehdä, ehkä jo kevään aikana. Katsotaan näkyykö se tämän puolen hankintojen hiipumisena viime vuotisestakin :D


Mitä sinä ostit tammikuussa?

13 kommenttia:

  1. En ostanut hirveästi, oliko se jotain 57 e? Mekin haaveiltiin ulkomaanmatkasta ja se oli jo kaveripariskunnan kanssa suunnitteilla, mutta mietin itse että onko järkevämpi lähteä humputtelumatkalle vai ostaa se nelivetoauto minkä todella tarvitsen ja minkä ostamista olen suunnitellut jo koko talven. Järki voitti, nyt on hyvä auto mutta se näkyy varmasti meikkiostojen vähentymisenä täälläkin ;))

    VastaaPoista
  2. Ihan vieras tuote Lumenelta. Kyllä olisi meikäläisellekin lähtenyt ostoon tuo Jeffree. Tosin tytöt pöllineet kaikki mun Jeffreet, hih.

    Kivaa sunnuntaita Mira. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun neitiäkin kovasti kaikki meikit kiinnostaa, jostain kumman syystä pyrin pitämään kaukana pienen näpeistä :D

      Poista
  3. Mä en muista koska olisin viimeksi ostanut kosmetiikkaa. Joulukalenterit täyttivät varaston aika hyvin! :D

    VastaaPoista
  4. Oot kyllä säästeliäästi shoppaillut, mulla meni varmaan vajaan satkun verran. :)

    VastaaPoista
  5. Minä myös hankin Tokmannilta tuon Lumenen meikinpuhdistustuotteen. Edullinen ja hyvä tuote, ja noita meikinpuhdistusjuttuja on hyvä olla "varastossa".
    Heleää helmikuuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen korkkasin sen käyttöön ja yhden kerran perusteella sanoisin olleen nappiostos :)

      Poista
  6. Kuukauden ainoa ostos taisi olla shampoo ja hoitoaine, niitä kuluu tasaiseen tahtiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuluuko sulla muuten shampoo ja hoitoaine samaan tahtiin vai loppuuko toinen ensin? :)

      Poista
  7. Mun kosmetiikkaostokset tammikuussa ovat olleet ihan perustarvikkeita, shampoota ja dödöö, enkä kyllä ole sen tarkemmin miettinyt mitä kaikkea oon ostanu. Ostan kuitenkin kosmetiikkaa vain tarpeeseen ja aika minimaalisesti.

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat