lauantai 26. kesäkuuta 2021

Gerritsen

Julkaistu alun perin 18.7.2020
*)mainoslinkki

Tämä kirjaluettelo poimittu suurelta osin Wikipediasta, mutta ehkäpä se on suunnilleen ajantasalla? Linkkien takaa löydät minun postaukseni ko.kirjaan liittyen.



Perfect Timing (2001)
Murder And Mayhem (2006)
Madame X (2008)

Näistä kolmelle en löytänyt suomenkielistä nimeä eli onkohan näitä suomennettu (vinkkaa jos tiedät, että on!) ja uusin julkaisu ei vielä äidilläni ole (luin sen myöhemmin * BookBeatin kautta).

Rizzoli & Isles- sarja

Kokonaisuudessaan Tess Gerritsenin kirjat ovat todella taidokkaasti kirjoitettua ja selkeä enemmistö on itselleni sellaisia joita en haluaisi laskea käsistäni ennenkuin olen päässyt loppuun asti. Rizzoli&Isles -kirjat ovat ehdottomasti suosikkejani ehkä siitäkin syystä, että olen ko.tv-sarjaa katsonut aikanaan. Vinkkaa jos satut tietämään mistä sarjaa pystyisi seuraamaan, en ole ainakaan huomannut sen löytyvän suoratoistopalveluista tai tällä hetkellä pyörivän tv:ssä.

P.s. Päivitän tätä joskus myöhemmin kun saan muutamia äidiltäni puuttuneita kirjoja käsiini :)


Oletko sinä lukenut kenenkään kirjailijan koko tuotantoa lävitse?

8 kommenttia:

  1. En ole lukenut, harvoin tässä genressä mitä luen on montaa kirjaa samalta henkilöltä.

    VastaaPoista
  2. Tess Gerritsenin kirjoja olen kyllä lukenut monia mutta en koko tuotantoa. Olen lukenut Simenonin Maigret sarjan läpi eli kaikki kirjat ja taas luen muutaman tänä kesänä uudelleen. Agatha Christien tuotannosta olen mielestäni lukenut myös kaikki Poirot ja Miss Marple teokset.

    VastaaPoista
  3. Onko nuo kirjat pelottavia? Muistan, että joskus sanoi, ettet uskalla katsoa kauhua, mutta nimien perusteella nuo kirjat vaikuttavat aika jännitykseltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elokuvien ja sarjojen kohdallahan minä rakastan trillereitä eli kuuluvat sinne samaan luokkaan. Kauhukirjallisuuskin menee hieman erilaiseksi. Olen joskus lukenut esim. Kingin Uinu Uinu Lemmikkini, joka oli ihan kaamea :D

      Poista
  4. En ole lukenut. Olen niin huono lukemaan ylipäänsä. :)

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat