lauantai 23. maaliskuuta 2019

Kahviseerumi

Miltä kuullostaisi kahviöljyä sisältävä seerumi (tai itse ennemminkin kutsuisin tätä kasvoöljyksi)? 

/pr-näyte/


sisältää kierrätetyistä kahvinpuruista tehtyä kahviöljyä sekä lisäksi mm. jojoba-, tyrni- ja ruusumarjaöljyä. Lupaa tehostaa kollageenin tuotantoa ja säilyttää ihon napakkuutta (aamuin-illoin käytettynä) minkä lisäksi se häivyttää pigmenttiläiskiä ja kirkastaa ihonsävyä. Sertifioitu (Soil Association Cosmos Organic) ja vegaaninen tuote. 

Tuote sisältää tosiaan useampaakin öljyä ja on tosiaan minun mielestäni ehdottomasti kasvoöljy eikä seerumi. Talvelle tuote voisi toimia ainakin kovemmilla pakkasilla hyvin myös aamuisin meikin alla käytettynä, mutta olen mieluummin tällöin käyttänyt hieman kevyempää seerumia ja hemmottelen ihoa sitten iltaisin kasvoöljyllä. Itse tykkään, että iltaisin iholla käytetyt tuotteet tuntuvat, mutta eivät jätä "lähmäistä" tunnetta ja tämä täyttää kriteerit hyvin. 


Ainut asia mihin olin pettynyt oli tuoksu; olisin niiiin kovin toivonut tämän tuoksuvan kahville :D Tuoksultaan tämä on miellyttävä, sanoisin ehkä melko tuttu luonnonkosmetiikkaa käyttäneille.


Oletko sinä käyttänyt kahviöljyjä?

10 kommenttia:

  1. Mulla on just ollut testissä ihan aito kahviöljy. Sisältää siis vain kahviöljyä, ja tuoksuu juurikin vasta avatulle kahvipaketille :D Sitä onkin siitäkin syystä kiva laittaa aamuisin. Pelkkä tuoksu herättää :D

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintoinen tuote! :) Mä itse en henk.kohtaisesti voi sietää kahvia tai sen tuoksua, niin todennäköisesti tällaista, joka ei kahvilta tuoksuisi voisin ehkä kokeillakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli ihan tärkeä tieto tuo ettei tarvitse tuotetta vältellä mikäli ei kahvin ystävä olekaan :D

      Poista
  3. Tää on tosi ihana! Itse en pahemmin kahvia juo joten tämän tuoksu on tosi ihana omaan nenääni :) Olen itsekin tästä blogiin kirjoittamassa lähiaikoina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään kyllä tuoksusta, mutta tuote olisi melkeinpä mulle vielä piirun verran parempi kahvintuoksuisena :D

      Poista
  4. Tämmösestä voisi kyllä olla olla hyötyä talvella.

    VastaaPoista
  5. Olipas mielenkiintoinen tuote! Niin ja varmasti olisi vielä parempi, jos tuoksuisi kahville ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin odotan kuulla millainen tuo Jusun testaama kahvin tuoksuinen kasvoöljy oikein on :D

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat