lauantai 2. heinäkuuta 2016

Kosteutta edullisesti

Osa sai kyseisen kasvonaamion LivBoxinkin mukana, mutta itse vedin lyhyemmän korren ja sain liukuvoiteen xD Koska tämä jäi harmittamaan niin pakkohan minun itselleni oli naamio hankkia..

Kyseessä on siis:


"Täyteläinen kasvonaamio, joka tehokosteuttaa kasvojen ihoa. Tuotetta voi käyttää kolmella tavalla ihon tarpeen mukaan: pikakosteuttajana, tehokosteuttajana tai yönaamiona. Kasvonaamio sisältää manteliöljyä, karitevoita ja ruusuvettä."


Naamio on väriltään kauniin hennon vaaleanpunaista ja tuoksuu aivan ihastuttavalta. Itse olen tätä tähän mennessä lähinnä tehokosteuttavana naamiona 10min vaikutusajalla käyttänyt - vaikutusajan jälkeen iho on ihanan pehmoinen ja kosteutettu.


Hintaa naamiolla on n. 6,50€/30ml luokkaa ja tätä on melko hyvin saatavilla käsittääkseni pienemmistäkin päivittäistavarakaupoista.

Kesällä auringonoton jälkeen iho janoaa kosteutusta, joten tässä edullinen ja hyvä tapa hoitaa asia. :)


Tuleeko sinulla hoivattua kasvojen ihoa naamioiden kera?

11 kommenttia:

  1. Luulen että itsekin ostan tämän jossain vaiheessa. Jäi tosiaan harmittamaan kun liukuvoide lensi vaan roskiin...naamiolle olisi ollut enemmän käyttöä ;)

    VastaaPoista
  2. Millonhan mää saisin ostettua tän ittelleni testiin? :D

    VastaaPoista
  3. Oon kuullut tästä vaan hyvää, joten kai se on pakko testiin ostaa. Paitsi että pitäs shoppailua vältellä a) saksanreissun takia ja b) muuton takia. Mutta eihän tällänen yks pieni purtilo voi paljoa haitata! :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
  4. Tää on ihana <3 Mä sain kans sen liukkarin, mutta tämä päätyi mulle jotain toista kautta ja olen tykännyt. Herbinan tuotteet on muutenkin ihan huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herbinalta tosiaan löytyy paljon hyviä tuotteita - tällä hetkellä misellivesikin käytössä ja tykkään siitäkin kovasti :)

      Poista
  5. Mulle tuli tää, mutta edelleenkin avaamattomana.. Ups!

    VastaaPoista
  6. Siis oikeastiko oli Livboxissa liukuvoide?? Hmm... mielenkiintoista. Saapa nähdä, mitä itselle tulee, toivoisin naamiota. Ja katsotaan nyt, milloin boxi taas mulle päätyy :/.

    Mä oon tykännyt Body Shopin yönaamiosta. Mulla on tosin ollut vain pari 1,5 ml:n näytettä testissä mutta on niistä pari iltaa saanut kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liukuvoide, joka kyllä myös hierontaankin soveltuisi :D Aiheutti aikamoisen hälyn tullessaan xD

      Tarkoitatko tätä TBS-yönaamiota: http://blingershimmer.blogspot.fi/2016/06/bouncy.html ? :)

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat