keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Glitter Gal - Light as a Feather

Tilasin pariinkin kertaan Cesarsshopista G-Gal -kynsilakkoja, jotka sattuivat tarjouksessa olemaan. Yksi lakoista, joka tarttui mukaani oli Light as a Feather.


Kyseinen lakka on varsin läpikuultava - kuten kuvastakin näkyy (muistelisin tähän ehkä kolme kerrosta lakkaa laittaneeni) - valkoharmaa.


Todella kaunis lakka, mutta läpikuultavuutensa vuoksi vaatisi ehkä kuitenkin toisen lakan allensa.

Olen nyt jotenkin totaalisen rakastunut erilaisiin hololakkoihin - iskevätkö ne sinuun? :)

4 kommenttia:

  1. Tämähän on kivan sävyinen! Merkki tosin on mulle täysin tuntematon. Mä omistan vain pari hologrammilakkaa. Yksi on sellainen kivan pronssikultainen, joka vaihtaa sävyä ulkona ja sisällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taitaa nyt viisi G-Gal lakkaa löytyä ja olen niiden laatuun kyllä ainakin tyytyväinen :)

      Poista
  2. Hololakat iskevät kyllä minuun! Olen käynyt pariinkin otteeseen H&M:llä hypistelemässä sellaista, mutta ainakaan vielä en ole sellaista kotiin kiikuttanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:n uusiutuneet meikit kokonaisuutena kyllä kiinnostaisivat, pitääkin käydä tsekkaamassa kynsilakkavalikoimakin :)

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Paras keino saada ylimääräiset kiertoon?

Varsinkin pienen lapsen vanhemmilla on paljon pähkäilemistä siinä kuinka saada vanhoja, pieneksi menneitä vaatteita ja käytöstä poistuneita ...

Luetuimmat