sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Top Ten

Ajattelin tähän sunnuntain iloksi koota teille tähän mennessä suosituimmat postaukset, tästä aiheestahan olen postannut toukokuussa (*klik*), jolloin nostin kolme suosituinta postausta esille, nyt voisin ottaa vaikka ihan top10:

10. Leastore (+kampanjakoodi) 
Ko.kampanjakoodi on muuten voimassa vuoden loppuun asti!

9. Erisan
Hajuteettomia tuotteita testissä :)

8. Verkkokaupoista...
Listattuna verkkokaupat, joita tuolla hetkellä käytin/olin käyttänyt ja aikalailla taitaa edelleenkin paikkansa pitää. Hieman kausittain menee tuo mistä milloinkin tulee tilattua, viime aikoina olen yrittänyt painottaa enemmän suomalaisiin verkkokauppoihin.

7.  Mainoksen uhri
Voihan Valio! :D

6. LivBox Heinäkuu 2015
LivBoxin kesän sisältöä..

5. Lumene Raspberry Miracle Lip Sorbet -huulikiiltokynät + arvonta 
Ihastuttavista Raspberry Miracle huulikiiltokynistä - arvonta toki vetänyt puoleensa osan lukijoista :D

4. "Blendereiden taisto" eli Beautyblender vs. Beautybay Blending Sponge 
Tähän tulee jatkoa seuraamaan - olen nimittäin tullut hankkineeksi Dermosilin meikkimunan ja kunhan sitä olen hieman kerennyt testailla niin teen näistä kaikista kolmesta hieman vertailen postauksen - jos meikkimunat kiinnostavat niin kannattaa sis pysyä kuulolla! ;)

3. Jostainhan se pitää aloittaa!?
Kynsikoristelukyhäelmät kovasti kiinnostavat - näitä siis lisää!? :)

2. LivBox Elokuu 2015
Tämä suomalainen kauneusboxi kiinnostaa kovasti sillä löytyy ykköspaikaltakin.

1. LivBox Syyskuu 2015
Ja tuorein LivBox-postaus, nämä tuntuvat kerta kerralta enemmän katsojia saavan mikä on aina kiva juttu. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Mitä pakata mukaan?

Loma lähestyy hurjaa vauhtia ja olen jo tässä aloitellutkin meidän pakkailuja. Ja jo paljon ennakkoon tein itselleni pakkauslistaa, mitä kai...

Luetuimmat