torstai 13. elokuuta 2015

Essie - Madison Ave-hue

Koska minulla on nyt päässä tuhat ja sata postaus ideaa, kuvia odottamassa muokkauksia ja tekstejä ja paaaaaljon kaikkea kuvaamatta niin taidan nyt tuplapäivityksiä tänne aina välillä tehdä, että saisin näitä enemmän tai vähemmän vanhoja kynsilakkapostauksiakin julkaistua - kun nyt olen sen vaivan nähnyt, että kuvat olen ottanut, muokannut ja jotain tekstiäkin värkännyt niin en raaski laittaa hukkaan menemään vaikka osa kuvista onkin mitä on ja ne muutkin.. Noh, en ole ammattikuvaaja eikä minulla ole sellaisia välineitäkään, joten kännykkäkamera-/pokkarikuviin joudutte minun kohdallani tyytymään - jos nyt en sitten joskus innostu kameraan (ja kuvaustaitoihin) panostamaan :D

Mutta tämän päivän toisena postauksena ei-niin-kauan sitten kuvattu ja tekstitetty postaus, olkaatten hyvät:

Essien ihanuuksia minulle on kertynyt varsin runsaasti, nyt esittelen todella kauniin pinkin lakan, nimittäin:

Essie Madison Ave-hue
 Tätä oli kuvattu pinkiksi hopeaglitterin kera, mutta itse näen sävyssä ehkä jotain hieman lilahtavaakin? Yllä oleva kuva otettu kirkkaiden valojen alla ja alla oleva (kuten kuvastakin ehkä näkee..) ikkunan äärellä.

Essie Madison Ave-hue
Tämä kaunistus on ilmestynyt nimeään kantavassa kokoelmassa, joka ilmestyi keväällä 2013.

Onko tämä ihanuus vienyt jonkun muunkin sydämen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat