tiistai 10. maaliskuuta 2015

Seche Vite Dry Fast Top Coat

Sally Hansenin pikakuivattavan päällyslakan jälkeen hankin toisen pikakuivattavan päällyslakan (jota on kehuttukin), mutta se vain ei ole tuntunut natsaavan minulle. Jostain kumman syystä kynsilakat oikein kuoriutuvat pois.. Näinpä päätin, että ei auta kuin hankkia joku muu tilalle ja päädyin suorastaan kulttimaineessa olevaan:


...ja täytyy sanoa, että olen ihan myyty! Kuivattaa kynsilakat (melko paksunkin kerroksen) muutamassa minuutissa. Hieman ehkä olen huomannut samaa mitä muutkin ovat kommentoineet; ainakin joidenkin kynsilakkojen kohdalla hieman kutistaa kynsilakkaa (johtuisiko nimenomaan liian märän lakkauksen päälle laittamisesta sitten? Olen kyllä aina jonkin tovin lakkausta yrittänyt kuivatella ennen päällyslakkaa..), mutta ei siinä määrin, että se itseäni häiritsisi. Ihan loistava tuote siis! :) Omani olen tilannut ulkomailta, mutta Suomessakin on loistava verkkokauppa: Cesarsshop, josta myös kyseistä tuotetta löytyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Cien Sun

Lidliin on tullut heidän Cien-merkilleen taas aurinkovoiteet valikoimiin. Itse en muista näitä aiemmin testanneeni, mutta nyt nappasin yhden...

Luetuimmat