lauantai 7. maaliskuuta 2015

Ebayn ostoksia..

Kyseisestä kauppapaikasta olen kuullut paljon, niin hyvää kuin huonoakin, mutta olen jotenkin itse välttynyt vieltä tilaamasta.. tähän asti:


Tilaukseen lähti siis yhteensä viisi kynsikiekkoa (kuvassa vain reilu puolet noista käytettynä vaikkakaan en ymmärrä miten noihin mutterikiinnityshommeleihin enempää saisi noita laitettua.. pitää kai hankkia jostain rautakaupasta pidemmät tai jotain..)

Olen siis jo kauan miettinyt, että kynsikiekot voisivat olla kiva idea - helppo tsekata millä nyt tänään kyntensä lakkaisi - mutta tämä on jäänyt ideatasolle, koska olen pohtinut olisiko näille käyttöä ja Suomesta ostettuna jo kymmenen kynnen kiekolle tulee useampi euro hintaa. Nyt sitten hoksasin, että Ebaystähän minun kannattaisi asiaa tsekata ja tadaa: 5x50 kynsikiekoille tuli hintaa posteineen alle 12€. Not bad!

Mutta kuten voitte kuvitella; pari iltaa meni siinä kun kävin kynsilakkani yksitellen läpi ja swatchasin tikuille, mutta jospa näille käyttöä olisi jatkossa kynsilakkoja valitessa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat