lauantai 5. syyskuuta 2020

Ahneuden likapyykki

Tässä kirjassa on sekoitus politiikkaa sekä tiedettä:


Alex Kava Ahneuden likapyykki (Whitewash) -kirja on juoneltaan vastaava mihin jossain tv-sarjoissakin olen törmännyt. Korruptoituneita poliitikkoja ja rahanahneita teollisuuspomoja, jotka eivät välitä ympäristöstä eivätkä ihmisistä vaan pelkästään rahasta.


Kirjan pääosassa on tiedenainen, joka tahtomattoon sotkeutuu mukaan likavyyhtiin minkä vuoksi hänet yritetäänkin murhata useammin kuin kerran. Vaikka tämäkin on julkaistu Harlequin-kirjojen joukossa niin tästä et juurikaan romantiikkaa löydä.


Tämä ei ehkä aivan ensimmäisiltä sivuiltaan asti imaissut mukaansa, mutta teki kyllä niin mitä pidemmälle kirjassa pääsin. Loistavasti kirjoitettu teos, jälleen kerran.

Tämän jälkeen minulla olisi enää viisi Kavan teosta luettavana (jokin julkaistuista äidiltäni puuttuu); kuinka monessa arvelette olevan mukana Maggie O'Dell?

8 kommenttia:

  1. Itse en millään jaksa lukea kirjaa mikä ei heti imaise mukaansa. Olen tässä asiassa niin nirso :/

    VastaaPoista
  2. Tämä kirja ei kuulosta yhtään siltä, millainen mielikuva minulla on Harlequin-kirjoista. Kirja kuulostaa liian jännittävältä minulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harlequinilta löytyy tosiaan paljon muutakin kuin vain romantiikkaa :)

      Poista
  3. Mielenkiintoinen kirja mutta voisi ehkä itselläni jäädä puoli tiehen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, jos kuitenkin vaikuttaisi mielenkiintoiselta?

      Poista
  4. Ei kuulosta sellaiselta, että mun tulisi luettua. Oon aika nirso kirjojen suhteen 😃

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Kuinka Vintedissä myyminen sujuu?

Kirjoittelin teille jo aiemmin Vintedistä kokeillessani sitä ensimmäisen kerran. Kyllä, latasin sovelluksen, tein tunnukset ja laitoin tuot...

Luetuimmat