sunnuntai 20. elokuuta 2017

Ruusun tuoksuista puhdistusta

PIXIn tuotteet ovat kiehtoneet jo pidemmän aikaa, joten kun aloin kaipailla meikinpuhdistustuotetta niin ajattelin vilkaista minkälaista valikoimaa heiltä löytyy ja löytyihän sieltä jotain mielenkiintoista:


Nourishing Cleansing Balm (27,70€/90ml)


Kyseessä on siis voidemainen puhdistustuote, joka sulaa ihon lämmössä öljymäiseksi. Tämä on täydellinen kuivalle iholle sisältämiensä manteliöljyn, karitevoin ja E-vitamiinin vuoksi. Vaatii ehdottomasti jonkin apuvälineen käytössä; itse olen luottanut konjac-sieneen myös tämän kanssa - tämä ei siis oikein tahdo veteen liueta ja juurikin tästä syystä on kuivalle iholle aivan super. Iho jää käytön jälkeen todella miellyttävän pehmoiseksi ja kosteutetuksi, jopa vaikka tämän jälkeen olen vielä toisella puhdistustuotteella kasvot käsitellyt. Poistaa mielestäni myös raskaahkon meikin oikein tehokkaasti.


Toinen asia mikä voi jakaa mielipiteitä on tuoksu; tuoksuu ainakin minun nenääni melko voimakkaan ruusuiselle eli jos vihaat ruusun tuoksua niin tämä ei välttämättä ole sinun juttusi :D

Suosittelisin siis kuivaihoiselle, joka rakastaa ruusuntuoksua.



Pidätkö sinä näistä voidemaisista/öljymäisistä koostumuksista meikinpuhdistuksessa?

6 kommenttia:

  1. Mulla on ollut Neutrogenan joku hieman voidemainen mutta enemmän olen geelityttöjä ;D oli muuten tosi kivaa eilen, kiva kun täälläkin suunnalla on elämää ja miittejä! Oli jo ihan pimeä kun ajelin kotiin ja ei meinannut saada heti unta. Pitää tänään ottaa vähän lepiä ja mennä ajoissa nukkumaan ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä tosiaan ihan mahtavaa eilen ja harmittelen ihan samaa asiaa, olisi kiva useammin kokoontua iltaa viettämään :)

      Poista
  2. Tää on mun testilistalla, sillä vaikuttaa samanlaiselta kuin mun suosikki Cliniquen Cleansing Balm, olisi itse asiassa kiva vertailla näitä kahta keskenään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se postaus olisi ehdottoman mielenkiintoista luettavaa :) Olen Cliniquen cleansing balmia muistaakseni aikanaan testannut, mutta en yhtään muista mitä siitä tykkäsin - se pitää ehdottomasti joskus testiin hankkia :)

      Poista
  3. Tämä kuulostaa ihastuttavalta, mutta mun iho ei oikein tykkää apuvälineillä puhdistamisesta :( Olenkin joidenkin tän tyylisten tuotteiden kanssa tehnyt niin, että levitän toisen vaiheen putsarin suoraan ns. öljyn ylle :D Silloin putsari toki saa olla vähän astetta tehokkaampi ja pesevämpi ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämäkin varmasti lähtisi tuollakin tavalla kunhan olisi oikeanlainen tuote kakkospuhdistajana :)

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Active Face Serum

saatu ilmaistuote Jatketaan Ziajan tuotteiden parissa, edellinen postaus löytyy täältä . Kasvoseerumi (ovh 9,90€/30ml) lupaa uud...

Luetuimmat